מהלך מהפכני של וולמארט: קניין אישי שמופעל באמצעות מסרונים

שירות חדש של רשת השיווק הגדולה מאפשר לצרכניות עמוסות לבצע רכישות בגדים בדרך פשוטה ונוחה במיוחד

פורסם בתאריך: 09/01/2018, גיליון 1904

רשת השיווק וולמארט יצאה לאחרונה במהלך שנתפס בתעשייה כמהפכני, במיוחד משום שהוא פונה לקהל שונה מהקהל המסורתי שלה. זרוע חדשה של החברה בשם Code Eight, המובלת על ידי ג'ניפר פליס, מייסדת שירות השכרת הבגדים Rent the Runway, בודקת בימים אלו שירות קניינות אישי באמצעות מסרונים. השירות, שפונה לאמהות עסוקות ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, מאפשר לצרכניות לקבל המלצות על מוצרים באמצעות הודעות טקסט.

 

צרכנית שרוצה להשתמש בשירות שולחת לקניין האישי הודעת טקסט שכוללת את סוג המוצר שהיא מחפשת ואת ההעדפות שלה, כולל תמונות של מוצרים דומים. לאחר מכן, וולמארט תשלח לצרכנית מספר מוצרים העונים לדרישות שלה, ותאסוף בחזרה את המוצרים שהיא אינה רוצה לשמור. בעתיד מתכננת הקמעונאית לגבות כסף בעבור השירות, אך נכון לעכשיו הוא ניתן בחינם. בשלב הראשון הודעות הטקסט ייענו על ידי בני אדם, אך בעתיד יתכן כי השירות יינתן על ידי בוטים.

 

וולמארט. פנייה לנשים עמוסות
וולמארט. פנייה לנשים עמוסות

המהלך של וולמארט עורר דיון נרחב בתעשייה משום שהוא פונה לקהל שונה לחלוטין מהקהל המסורתי של הרשת. אך אם מסתכלים על כלל המהלכים של וולמארט בשנים האחרונות, ניתן לראות מגמה של פנייה לקהלים חדשים. בנוסף, החל מהרכישה של אתר המסחר המקוון Jet.com בשנת 2016, רכשה וולמארט מספר מותגי אופנה הפונים לצעירים.

כתבות נוספות