יותר מ-62.5 אלף גולשים צפו בפעילות מוצר השנה ושופרסל בפייסבוק

הגולשים התבקשו לבחור את מוצר השנה שלהם מתוך סרטון שהציג את המוצרים הזוכים. התגובות הנבחרות זיכו את כותביהן בתיק עם מוצרי השנה בשווי של כ-400 שקלים. הפוסט זכה ל-175 אלף חשיפות 

גיליון ינואר 2018

"מוצר השנה" ושופרסל סיימו בדצמבר האחרון קמפיין פייסבוק משותף מוצלח במיוחד עם המסר "למוצר שהוא כוכב מגיע חבר כוכב". במסגרת הקמפיין עלה בעמוד הפייסבוק של שופרסל שלו יש כ-435 אלף עוקבים, סרטון המציג מוצרים שזכו בפרס "מוצר השנה - בחירת הצרכנים" לשנת 2017. הגולשים התבקשו לבחור את אחד המוצרים המוצגים בווידאו, לתייג חבר ולספר מדוע בחרו במוצר ובחבר. 10 תגובות נבחרות זיכו את כותביהן בתיק עם מוצרי השנה בשווי של כ-400 שקל.



  

מרגע פרסומו ועד היום הקמפיין זכה למספר מרשים מאוד של כ-175 אלף חשיפות מתוכן 106 אלף יוניקים. בווידאו צפו עד כה כ-62.5 אלף גולשים שנחשפו למוצרים שזכו בפרס מוצר השנה, הוא זכה לכ-360 לייקים וכ-53 אלף אינטראקציות גם בזכות התיוגים הרבים ו-290 התגובות לפוסט. 

עשרת הזוכים בפעילות, עם התגובות המקוריות הנבחרות, היו מורן ויטמן, מירי שמש, בני ריזגן, נחום בביקר, ג'ולי בראבי, מתן חיון, זאב אלמליח, סמדר אלמליח, נחום אפלבאום ומלכה שטרן. אלו חלק מהתגובות הזוכות:






להרשמה למוצר השנה 2018 - לחצו כאן
כתבות נוספות