כוח נשי על המדפים: המתחם המפתיע של מייסיס

רשת בתי הכלבו השיקה מתחם מיוחד למוצרים שמפתחות ומייצרות נשים יזמיות

פורסם בתאריך: 17/12/2019, גיליון 1996

בעוד שקמעונאים רבים בארצות הברית מקצים שטחי מסחר הולכים וגדלים לטובת מותגים חדשים, רשת בתי הכלבו מייסיס משיקה אזור פופ-אפ מיוחד המיועד רק למוצרים של חברות המובלות על ידי יזמות נשית.

 

האזור המיוחד בחנויות הרשת, תחת השם SoGifted, הוא שיתוף פעולה של הרשת עם SoGal, קרן הון סיכון לחברות הזנק המובלות על ידי נשים מדור המילניום. מייסיס רכשה לאחרונה מניות בקרן. המהלך הוא חלק מתוכנית גדולה יותר של רשת בתי הכלבו, במסגרתה היא התחייבה להעלות על המדפים שלה יותר מוצרים המיוצרים על ידי ספקים מאוכלוסיות שאינן זוכות לייצוג מספיק.

 

"המטרה שלנו היא לבנות חברה המגלמת בתוכה את הערכים בהן אנו מאמינים", אמרה אליזבט גלבוט, מייסדת משותפת בקרן ההון סיכון. לדבריה, "השותפות עם מייסיס מאפשרת לה לקחת את החברות בהן משקיעה הקרן למקומות חדשים, ולצרכנים לגלות חברות ומותגים חדשים המובילים על ידי נשים".


כיתוב תמונה: SoGifted. הכוח הנשי
כיתוב תמונה: SoGifted. הכוח הנשי

בין המותגים שיוצגו במתחמים ניתן למצוא את מותג ההלבשה התחתונה למידות מיוחדות TomboyX, ואת מותג הסדינים העשויים במבוק Ettitude. המתחם הנשי של מייסיס יכלול מסיבת השקה, ויארח מפגשים עם נשים יזמיות על בסיס מקומי.

 

מייסיס עובדת בשיתוף פעולה עם חברת B8ta, הפועלת במודל של '"מעונאות בתור שירות". הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מאפשרת למותגים להציע מתחמים קמעונאיים בהם יכולים הצרכנים לנסות מוצרים חדשים. החברה גם מפעילה עשרות מתחמים קמעונאיים ברחבי ארצות הברית.

 

לאחרונה רכשה מייסיס אחזקות מיעוט בחברה, במטרה לתמוך במתחמים שלה The Market @ Macy’s, בהם מציגה הרשת מגוון מתחלף של  מותגים חדשים. גם רשת בתי הכלבו המתחרה, נורדסטרום, מפעילה מתחמים למותגים חדשים תחת השם Pop In @ Nordstrom.

כתבות נוספות