15 אלף צרכנים נרשמו להגרלה שבה לא זוכים בכלום

מותג קליק של יונילוור גייס את אלפי הצרכנים בתוך 9 ימים במסגרת קמפיין "כשזה טעים, זה טעים, ומי בכלל צריך פרסים"

פורסם בתאריך: 09/01/2018, גיליון 1904

אחרי שניהל סדרת פרסומות שלא קשורות למוצר עצמו, מותג "קליק" של יוניליוור הצליח לגייס 15,000 צרכנים בתוך 9 ימים, שנרשמו להגרלה שבה לזוכה מובטח שיזכה ב"כלום".

 

תחת התובנה "כשזה טעים, זה טעים" הכריז קמפיין קליק (בניהול סוכנות גרייט) על הגרלה ללא פרסים  "כי כשזה טעים, זה טעים, ומי בכלל צריך פרסים".

 


במקביל לקידום המסורתי בוידאו בדיגיטל, בטלוויזיה ובקולנוע ושילוט בנקודות מכירה, מנוהלת גם פעילות תוכן וסושיאל, הכוללת משאלי רחוב ושיתוף פעולה עם יוטיוברים מובילים, שייצרו תוכן מקורי משלהם סביב הרעיון של הקמפיין.

 

בתוך יממה מעליית הקמפיין 5 אלף נרשמו להגרלה בה זוכים בכלום. עד כה נרשמו להגרלה 15,103 אנשים.


לאתר ההגרלה klik.co.il

כתבות נוספות