אלו זוכי אותות ההצטיינות של Superbrands לשנת 2019

ועדת ההיגוי של Superbrands ישראל בחרה בשלושת הזוכים שהשיאו תרומה משמעותית לחברה ולקהילה: מוריס קהאן – על פרויקט החללית "בראשית"; מתי כוכבי – יזם "הסטורי של אווה" להנצחת השואה; רוני צארום – מייסד ויו"ר עמותת "יוניסטרים" לקידום יזמות בקרב נוער מהפריפריה

פורסם בתאריך: 26/11/2019, גיליון 1993

מדי שנה מעניק בישראל ארגון Superbrands הבינלאומי תארי הצטיינות למנהלים בכירים במשק והשנה החליטה ועדת ההיגוי של Superbrands בישראל בראשות פרופסור יעקב הורניק להעניק את האותות לשלושה בכירים שנרתמו לשינוי המציאות והשיאו תרומה משמעותית וחדשנית לקהילה ולחברה בישראל ושביוזמותיהם מהווים דוגמא אישית לבכירי קהילת העסקים בישראל: מוריס קהאן – על פרויקט שיגור החללית "בראשית"; מתי כוכבי – היזם מאחורי הפרויקט "הסטורי של אווה" להנצחת השואה; רוני צארום – מייסד ויו"ר עמותת "יוניסטרים" המעודדת יזמות בקרב בני נוער בפריפריה.


בוועדת ההיגוי של Superbrands בישראל חברים דיקאנים וראשי חוגים לשיווק ולמנהל עסקים באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בישראל. האותות יוענקו בטקס השנתי שעורך ארגון Superbrands  בישראל שיתקיים ב-4.12 במרכז פרס לחדשנות ולשלום ביפו ויעמוד השנה בסימן תרומה לקהילה. עוד באירוע ישיק הארגון  ביחד עם היו"רים, הבעלים, המנכ"לים וסמנכ"לי השיווק הבכירים של מותגי העל של ישראל, את מהדורת 2019 של ספר מותגי העל של ישראל בפורמט אלבומי מהודר הזהה לספרים שמוציא ארגון Superbrands הבינלאומי בכל העולם, ומציגה קייס סטאדיס ואת סיפוריהם של המותגים המובילים בישראל. הספר מאפשר לקהילת השיווק המקומית ולסטודנטים לשיווק ולמנהל עסקים מכל רחבי הארץ  להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.


הטקס השנתי מגיע לאחר שבחודש יוני האחרון פרסם ארגון ה-Superbrands הבינלאומי את רשימת ה-Superbrands - מותגי העל - הפעילים בשנה זו בישראל . הרשימה גובשה לאחר מחקר צרכנים מקיף שנערך בישראל, ושבמהלכו הכתירו הצרכנים בישראל את מי שבעיניהם הם Superbrands: "מותגים מצטיינים, שלצרכנים בישראל יש קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד  איתם".  בין המותגים השונים שהוכתרו כ- Superbrands בשנה זו : מותגים מעולם מוצרי הצריכה כדוגמת קוקה קולה, במבה ותנובה; מותגי תקשורת וסחר אלקטרוני כדוגמת האייפון, טוויטר ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה"ל והשב"כ; אישים כדוגמת הנשיא ראובן ריבלין והזמר שלמה ארצי ועמותות כדוגמת "לתת", האגודה למען החייל ומגן דוד אדום לצד מותגים רבים נוספים ב-29 קטגוריות שונות.

 

מנהלים מצטיינים. מימין - מוריס קהאן (למעלה) ומתי כוכבי. משמאל - רוני צארום
מנהלים מצטיינים. מימין - מוריס קהאן (למעלה) ומתי כוכבי. משמאל - רוני צארום

מכירים ומוקירים את מותגי העל

ארגון ה-Superbrands הבינלאומי הוקם לפני יותר מ-28 שנים בבריטניה במטרה להכיר ולהוקיר פעילות שיווקית יוצאת דופן של מותגים ושל מנהלים. הארגון פעיל בכ-70 מדינות מסביב לעולם ולפני  11 שנה החל לפעול גם בישראל. במסגרת פעילות הארגון נערך בכל מדינה מחקר (בישראל על ידי מכון המחקר IPSOS) הקובע מי הם מותגי העל של ישראל במגוון תחומים. מדי שנה, יוצא לאור ספר ה-Superbrands של ישראל, המכיל ניתוחים שיווקיים של מגוון מותגי על הפועלים בישראל. בכל שנה, נערך טקס חגיגי במטרה לעודד מצוינות ניהולית ומיתוגית בקרב צמרת החברות והמותגים בישראל, וזאת באמצעות הענקת אותות הצטיינות, הוקרה והערכה למנהלים, למותגים ולאישי ציבור.


בשנים האחרונות, העניק הארגון הבינלאומי אותות הצטיינות למנהלים בכירים בישראל ולאנשי ציבור שונים ובכללם שמעון פרס ז"ל, משה כחלון (בכהונתו כשר התקשורת), גלעד ארדן (בכהונתו כשר להגנת הסביבה), דן פרופר, מיכאל שטראוס, ליאון קופלר מייסד סופר-פארם, ברונו לנדסברג ז"ל מייסד סנו, ד"ר אלי פישר מייסד חברת ד"ר פישר, דב לאוטמן ז"ל, אלי הורוביץ ז"ל, דוד עזריאלי ז"ל, רמי לוי, דוד פורר, גבי ואתי רוטר מנכ"לי קסטרו ישראל, דוד פתאל, איציק אברכהן ואישים נוספים. 


בישראל, מייצגת את הארגון חברת פורום פאבלישינג בע"מ, המוציאה לאור של העיתון פורום שיווק והמארגנת של פרסי החדשנות של מוצר השנה בישראל.

כתבות נוספות