בריאות במחיר נוח: האם הצרכנים יגיעו לרופא של וולמארט?

ענקית הקמעונאות מחזקת את האחיזה שלה בתחום הבריאות עם הקמת רשת קליניקות שימוקמו בסמיכות לסניפים

פורסם בתאריך: 18/09/2019, גיליון 1986

רשת הקמעונאות וולמארט השיקה החודש את הקליניקה הראשונה שלה Walmart Health, במטרה לספק ללקוחות מגוון שירותי בריאות במחירים נוחים במיוחד. בין השירותים שתציע רשת המרפאות החדשה ניתן למנות טיפולי שיניים, בדיקות שמיעה וראייה, בדיקות רנטגן ועוד.

 

הקליניקה הראשונה הוקמה בעיר דאלאס, ג'ורג'יה (פרבר של העיר אטלנטה), בסמוך לסניף של הרשת ולא בתוכו, על מנת להעניק פרטיות לצרכנים. השירותים בפורמט החדש של וולמארט מוצעים במחירים נוחים מאוד יחסית לשוק האמריקני. כך למשל, בדיקה פיזית על ידי רופא תעלה 30 דולר, ובדיקה של רופא שיניים תעלה 50 דולר; בדיקת עיניים תעלה 45 דולר, וחיסון נגד שפעת עולה 28 דולר.

 

Walmart Care Clinics. העיקר הבריאות
Walmart Care Clinics. העיקר הבריאות

שון סלובנסקי, בכיר לשעבר בחברת הביטוח Humana, יוביל את המהלך ברשת. "אנחנו בוולמארט מתחייבים להפוך את שירותי הבריאות לנגישים יותר עבור הקהילות אותן אנחנו משרתים" נכתב בהודעת החברה עם פתיחת המרפאה הראשונה.

 

חלק מהאנליסטים בשוק מאמינים כי המהלך נועד להביא את קהל הצרכנים שאינם מבוטחים. אחרים מאמינים שמדובר בחשיבה מורכבת יותר שהיא חלק ממהלך גדול של הרשת לכניסה לעולמות בתי המרקחת והבריאות.

 

נכון להיום, וולמארט כבר מפעילה רשת של קליניקות לטיפולים דחופים בשם Walmart Care Clinics. סניפי רשת המרפאות ממוקמים בתוך סניפים פעילים של וולמארט במספר מדינות בארצות הברית. היכולות של וולמארט להגיע לצרכנים היא גבוהה במיוחד, כאשר בכל שבוע נרשמים כ-140 מיליון ביקורים בסניפים שלה.

 

כתבות נוספות