עוקבים-קונים: אינסטגרם תציע רכישה ישירה

המטרה: לאפשר למותגים להפוך את קהל העוקבים שלהם לקהל של קונים


פורסם בתאריך: 08/04/2019, גיליון 1964

מותגים רבים כבר משתמשים ברשת החברתית אינסטגרם על מנת ליצור באזז ולהביא תנועה לאתרים שלהם, במטרה להפוך אותה למכירות. אבל עכשיו, הרשת החברתית, הנמצאת בבעלות פייסבוק, הודיעה כי היא תאפשר למותגים להציע סליקה ישירה מהאפליקציה שלה, מבלי שהצרכנים יצטרכו לעזוב לאתרי קניות אחרים.

 

בפוסט שפרסמה הרשת החברתית לפני מספר שבועות היא התייחסה לנושא ואמרה כי הסליקה שתתאפשר באתר תהיה מאובטחת לחלוטין וללא הצורך של הצרכנים לעבור לאפליקציית תשלומים אחרת. אשלי יוקי, מי שעומדת בראש מחלקת פיתוח המוצר באינסטגרם, אמרה כי אפשרות התשלום באפליקציה היא הרחבה ישירה לדרך בה החברים ברשת החברתית פעילים בה כיום. לדבריה, העבודה על אפשרות התשלום הישיר ארכה כשנה, אך עוד לפני ההשקה הצרכנים כבר ניסו לרכוש באמצעות אינסטגרם.

 

אינסטגרם. הופכת עוקבים לקונים
אינסטגרם. הופכת עוקבים לקונים

נכון להיום, הרשת החברתית השיקה פיילוט לבדיקת אפשרות הרכישה הישירה. בין המותגים שיאפשרו רכישה ישירה במסגרת הפיילוט ניתן למצוא את אדידספראדהמייקל קורסזארהH&M ואחרים.


ראיין פאבלונה, מנהל בכיר במותג האופנה המקוון Revolve, שמשתתף גם הוא בפיילוט, אמר כי אפשרות הסליקה הישירה באינסטגרם מאפשרת למותג שלו להציע רכישה פשוטה ונוחה לבני דור המילניום, המהווים את קהל היעד המרכזי של המותג. לדבריו, בני דור המילניום כבר נמצאים באינסטגרם על מנת לקבל השראה ולהיחשף לתכנים חדשים, ולכן אפשרות הרכישה היא משמעותית כל כך.


כתבות נוספות