"הקמעונאים לא יודעים לזהות את הקונים בחנות - וזה עולה להם כסף"

מחברי הדוח: "רק חלק קטן מהקמעונאים מבינים את החשיבות של זיהוי הלקוח והיכולת לספק לו חוויית קניות טובה יותר, שלרוב מתרגמת לעלייה במכירות"

פורסם בתאריך: 30/10/2018, גיליון 1942

רק 23% מהקמעונאים יודעים להות את הלקוחות בחנויות הפיזיות לפני שהם מבצעים רכישה. כך עולה מדוח חוויית הלקוח של חברת הייעוץ BRP שנערך בקרב 500 קמעונאים בארצות הברית. מתוך אותם 23%, כ-13% יודעים לזהות את הלקוח בזמן שהוא נכנס לחנות, ו-10% ידעו לזהות אותו רק רגע לפני הרכישה.

 

57% מהקמעונאים אמרו כי הם יודעים לזהות את הלקוח בזמן הרכישה בחנות, ו-20% אמרו כי הם לא יודעים לזהות את הלקוח באף אחד מהשלבים. מהדוח עלה, כי זיהוי הלקוח כשהוא נכנס לחנות מאפשר לקמעונאים לספק לו חוויית קנייה אישית יותר וטובה יותר.


קונים בחנות. אנונימיות רעה לקמעונאים?
קונים בחנות. אנונימיות רעה לקמעונאים?

בעולם הקמעונאות המקוונת, המצב טוב בהרבה. מהדוח עלה, כי 60% מהקמעונאים המקוונים יודעים לזהות את הלקוחות כאשר הם נכנסים לחנות מהמחשב או הטלפון הנייד. כאשר הם נשאלו מה התמריצים שהם נותנים ללקוחות כדי לספק את פרטיהם האישיים, אמרו 37% מהקמעונאים כי הם מציעים להם חוויית קנייה פרסונלית יותר, ו-30% אמרו כי הם מציעים הנחות על מוצרים.

 

37% מהקמעונאים אמרו כי אינם מציעים לצרכנים כל תמריץ עבור חשיפת הפרטים שלהם. זאת, לעומת 18% מהקמעונאים שדיווחו כי הם אינם מציעים כל תמריץ בדוח דומה שנערך בשנה שעברה. מחברי הדוח כתבו, כי הדבר מראה על כך שחלק קטן יותר מהקמעונאים מבינים את החשיבות הגדולה של זיהוי הלקוח והיכולת לספק לו באמצעות כך חווית קניות טובה יותר, שלרוב מתורגמת למכירות גדולות יותר.

לדוח המלא - לחצו כאן.

כתבות נוספות