הצגה בתוך החנות: כשתיאטרון נכנס לעולם המכירות

חנות הקונספט Showfields ממנהטן ממשיכה להמציא את הקמעונאות מחדש עם סיורים תאטרליים בין המותגים

פורסם בתאריך: 30/07/2019, גיליון 1979

קמעונאית החוויות מניו יורק, Showfields, שנפתחה במנהטן לפני כשבעה חודשים, השיקה לאחרונה קונספט המשלב הופעה תיאטרלית עם קניות. את החנות, המשתרעת על פני ארבע קומות בחלק התחתון של מנהטן, מנהל הישראלי טל צבי נתנאל, שהוא גם אחד מממקימי המיזם. המותג גייס מוקדם יותר השנה תשעה מיליון דולר, במטרה לאפשר למותגי אונליין נבחרים נוכחות בעולם הפיזי, ללא צורך בהתחייבות ארוכת טווח.

 

הקונספט החדש כולל סיור של 20 דקות שמועבר לבאים לחנות על ידי שחקן. השחקן מוביל את הלקוחות  דרך דלת נסתרת בקומה השלישית (ממנה יורדים במדרגות מעגליות לקומה השנייה), ולוקח אותם לסיור חווייתי בין מותגים הנמצאים בחנות.


Showfields. ממציאים את הקמעונאות מחדש
Showfields. ממציאים את הקמעונאות מחדש

בראיון שנתן לאחרונה למגזין RetailWire אמר נתנאל כי לקוחות שיזמינו מקום מראש לסיור התיאטרלי יזכו בחוויה יוצאת מגדר הרגיל. לדבריו, בכל אחד מאזורי החנות ימצאו הצרכנים המשתתפים בסיור דמות אחרת, שתוביל את הסיור באותו האזור. הרעיון הוא לספק ללקוחות חוויה עשירה שתאפשר להם להכיר את המוצרים בסביבה מהנה וכיפית.

 

נתנאל לא הרחיב בראיון על החוויה שתועבר למשתתפים בסיור, אך אמר כי השחקנים יעטו על עצמם מספר דמויות, כמו אמן, מדען וחוקר. כך למשל, שחקן יתחפש לשף המזמין את אחד ממשתפי הסיור לעזור לו בהכנת מנה המבוססת על מותג הנמכר בחנות. במהלך הסיור יוזמנו המשתתפים לגעת, להריח, לאכול או לבדוק את המוצרים.

כתבות נוספות