וולגרין תחל להציע שירותי בריאות בחנויות

הכניסה המדווחת של אמזון לתחום תרופות המרשם מערערת את השליטה של רשתות בתי המרקחת הגדולות והן מחפשות אחר פורמטים חדשים

פורסם בתאריך: 24/04/2018, גיליון 1918

רשת בתי המרקחת וולגרין יוצאת במהלך גדול שנועד לשנות את הפורמטים בחנויות שלה ולבנות אותם סביב מגוון של שירותי בריאות שיוענקו בתוך הסניפים. באמצעות שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים, מתכננת הרשת להכניס לסניפים עמדות אופטיקה, מעבדות ושירותי רפואה בסיסיים. כך דווח במגזין תעשיית הפארמה, Drug Store News.

 

וולגרין. נערכים לאיום של אמזון
וולגרין. נערכים לאיום של אמזון

שלב הפיילוט של הפורמט החדש יתחיל כבר הקיץ, ובמסגרתו מתכננת הרשת לבדוק את המהלך במספר חנויות במשך שישה עד 18 חודשים. מומחים בתעשייה מעריכים, כי השינויים שמתכננת הרשת מגיעים בעקבות ההצהרה של ענקית המסחר המקוון, אמזון, שהיא מתעתדת להתחיל להציע תרופות מרשם. רשת בתי המרקחת המתחרה, CVS, החלה לאחרונה להציע ללקוחותיה הזמנה של תרופות מרשם עד הבית עוד באותו היום.

 

שתי הרשתות החלו לאחרונה לשתף פעולה עם מספר חברות ביטוח, במטרה להציע לצרכנים חולים שאין באפשרותם להגיע לתחבורה זמינה, לקבל מרשם לתרופות בסניפים. וולגרין גם מדווחת על הצלחה גדולה לאפליקציית המובייל שלה, שעוצבה על מנת להתאים לקהל מבוגר יותר שנזקק לשירותים רפואיים. גם ענקית הרמעונאות וולמארט מוטרדת מהשינויים הרבים המתרחשים בתעשיית הפארם, ולאחרונה דווח כי היא מתכננת מיזוג עם ענקית הביטוח Humana.

כתבות נוספות