J.C. Penney משיקה מותג לאמהות אינסטגרם

85% ממשתמשי אינסטגרם עוקבים אחרי מותג אופנה או עיצוב כלשהו. 72% ביצעו רכישה בתחום האופנה אחרי ביקור באינסטגרם

פורסם בתאריך: 23/10/2018, גיליון 1941

רשת בתי הכלבו המיושנת יחסית, J.C. Penney, הודיעה שהיא משיקה מותג חדש לאימהות תחת השם  Peyton and Parker והסיסמה inspired by Instagram moments”" (בהשראת רגעי האינסטגרם). ואל האריס, סגנית נשיא בכירה לפיתוח בחברה, אמרה כי צוות של הרשת ראה כי קיים מחסור במותג לייף סטייל לאימהות צעירות.

 

הבטחת המותג הנוספת היא "עיצוב שווה לאינסטגרם", והיא נתמכת באמצעות קולקציות קפסולה מתחלפות על פני עונות השנה וקמפיינים של אימהות מובילות דעה ברשתות החברתיות. "לכל משפחה יש סיפור לספר באמצעות תמונות ואנחנו פיתחנו את המותג החדש כדי לתת לאימהות פרספקטיבה חדשה בזמן שהן משתפות את התמונות שלהן ברשתות החברתיות", אמרה האריס. "אנחנו עובדים עם קבוצה ממוקדת מאוד של אימהות מובילות דעה, במטרה לתקשר ולחשוף את המותג החדש", הוסיפה.


Peyton and Parker. שווה שיתוף
Peyton and Parker. שווה שיתוף

האינסטגרם יצר שינוי משמעותי בעולם המסעדנות, כאשר שיתוף תמונות של מנות ממסעדות הפך לשגרה, וכתוצאה מכך נדרשו המסעדות לשים דגש גדול יותר על נושא עיצוב המנות. אך אותם רגעים ששווים שיתוף, לא קיימים כמעט בתחום הקמעונאות.

 

המהלך של פני נשמע הגיוני על רקע נתונים המראים כי בני דור המילניום משתמשים באינסטגרם כמקור השראה לרכישת בגדים. סקר שנערך לפני כשנה העלה כי 85% ממשתמשי אינסטגרם עוקבים אחרי מותג אופנה או עיצוב כלשהו, ו-72% החליטו לרכוש פריטים אופנתיים אחרי ביקור באינסטגרם.


כתבות נוספות