וולגרין מאמינה שאמפתיה יכולה להגדיל מכירות
פורסם בתאריך: 25/06/2019, גיליון 1974
רשת
הפארם וולגרין רוצה להפוך למקום הראשון שעולה לראשן של האמריקניות כשהן
חושבות על טיפוח. זאת, באמצעות מגוון מותגים בינלאומיים, צוות יועצות ומומחים
וסביבה מעוררת השראה.
לאחרונה, השיקה הרשת תוכנית בשם Feel More Like You, שלטענתה היא התוכנית הראשונה המשלבת בית מרקחת, בריאות וטיפול על מנת להעניק חוויה עוטפת ואמפתית למטופלות אונקולוגיות. הרוקחות ויועצות הטיפוח של הרשת עברו "אימוני אמפתיה" מיוחדים, במטרה להבין טוב יותר את הצרכים של חולות הסרטן. אימוני האמפתיה נערכו בשיתוך הארגוןCancer Support Community, המספק מידע נרחב לחולי סרטן, תוך פיתוח של מערך תמיכה סביבתי.
הפנייה תורגמה גם לצד הדיגיטלי של הרשת, כאשר באתר החברה יכולות הנשים למצוא מוצרים על בסיס התסמינים שנגרמו להן עקב המחלה. "למרות שלסרטן אין עדיין תרופה, במקרים רבים זו המחלה המאובחנת ביותר כיום", אמרה לורן ברנדלי, מנהלת סחר בוולגרין האחראית על תחומי הביוטי. לדבריה, 15 אלף לקוחות כבר השתמשו בשירותי הייעוץ המוצעים במסגרת הקמפיין.
הרשת המתחרה, CVS, הודיעה לאחרונה שהיא תרחיב אתHealthHub - קונספט במסגרתו היא משלבת בסניפים מרפאות לסובלים ממחלות כרוניות, כמו לחץ דם גבוה או סוכרת.