וולמארט מאמינה במציאות הרבודה

מנהל מעבדת החדשנות של הקמעונאית: "אנחנו עוברים מעולם של מידע לעולם של חוויות"

פורסם בתאריך: 27/06/2017, גיליון 1877

פוקימון גו אמנם בא והלך, אבל מספר שחקנים גדולים בתחום הקמעונאות עדיין מאמינים כי המציאות הרבודה כאן כדי להישאר - ומנתבים לכיוונה מאמצים ומשאבים גדולים, לקראת הפריצה הגדולה שאולי תגיע במהלך השנים הקרובות. 

וולמארט. החדשנות עשויה להכניס חיים בסניפים
וולמארט. החדשנות עשויה להכניס חיים בסניפים
זו אחת מהתובנות המרכזיות שעלו מהרצאתו של אימרן הסני, מנהל מעבדת החדשנות של הקמעונאית האמריקאית וולמארט בכינוס הקמעונאים המקוונים שנערך לאחרונה בשיקאגו.
הסני התייחס בדבריו לאירוע המפתחים האחרון של חברת אפל, וטען כי גולת הכותרת של האירוע לא הייתה מכשיר חדש או מערכת הפעלה חדשה - אלא השקת קיט מפתחים לתחום המציאות הרבודה, אשר יאפשר למפתחים וחברות להציג בקלות ובמהירות יחסית מגוון אפליקציות של Virtual Reality.
על אף שכיום לא קיימות אפליקציות מציאות רבודה יוצאות דופן, הסני טוען כי התפתחות מכשירי הקצה תאפשר בקרוב לקמעונאים ליצור קשרים טבעיים ומשמעותיים עם הצרכנים. לדבריו, הטכנולוגיה תהפוך בקרוב לחלק טבעי ממסעות הקניות של הצרכנים, שיוכלו "לנסות" את המוצרים ולראות את ההתאמה שלהם לפני רכישתם בפועל.
לסיכום אמר הסני, כי אנחנו נמצאים בעיצומו של מעבר מעולם של מידע לעולם של חוויות.

כתבות נוספות