הבּוֹט החדש של יוניליוור

שירות חדש המוקדש למותג משחות שיניים מייצר סיפורים אישיים לילדים, המלווים במסרים מעודדים לצחצוח שיניים

פורסם בתאריך: 22/11/2016, גיליון 1849

ענקית מוצרי הצריכה יוניליוור השיקה לאחרונה בוט שמספר לילדים סיפורים אישיים לפני השינה, תוך עידוד לצחצוח שיניים. היוזמה החדשה מוקדשת למותג משחות השיניים Signal. 
במסגרת השירות נרשמים המשתתפים לשירות באמצעות המסנג'ר של פייסבוק ועונים על שאלות כגון באיזו שעה הם מעוניינים לנקות את השיניים שלהם, כמה ילדים משתתפים, מה שמותיהם והיכן הם גרים. 
סיפורים אישים לפני השינה
סיפורים אישים לפני השינה
הסדרה, הכוללת 21 סיפורים קצרים באורך שתי דקות כל אחד, מספרת את סיפורה של משפחה שעברה למקום קסום המאוכלס על ידי חיות מוזרות. על מנת למצוא את דרכה של המשפחה הביתה ולעבור לפרק הבא, חייבים המשתמשים להשלים משימות הקשורות לצחצוח השיניים.
מחקרים הראו כי 21 ימים הם תקופה מספקת על מנת להשריש הרגלי צחצוח בריאים בקרב ילדים, וכך נקבע גם אורך הפרויקט. בשלב הראשון, הושק הקמפיין בווייטנאם ואינדונזיה, בהם מספקים השווקים את מגמת הגידול המהירה ביותר עבור המותג.
כתבות נוספות