Forever 21 נכנסת לתחום מוצרי הטיפוח

קטגוריית מוצרי הטיפוח היא כיום הגורם מספר 1 בהבאת לקוחות בארצות הברית לקניונים ולרשתות בתי הכלבו

פורסם בתאריך: 31/10/2017, גיליון 1894

מכירות מוצרי היופי והטיפוח מהוות כיום את העוגן המרכזי של הקניונים בארצות הברית. כך למשל, החנות בתוך חנות שמפעילה רשת Sephora ברשת בתי הכלבו J.C. Penney הן כיום נקודת המשיכה הראשית לחנויות של הקמעונאית.

 

לאחרונה, החלה רשת האופנה המהירה Forever 21 בפיילוט במסגרתו היא פתחה בתוך החנויות שלה דוכנים שמציעים מוצרי טיפוח תחת השם Riley Rose. בשלב הראשון ייפתחו 13 חנויות בקונספט של חנות בתוך חנות, ובחודש הבא יעלה לרשת גם אתר האינטרנט של המותג החדש.


Forever 21. טיפוח מושך יותר מבגדים
Forever 21. טיפוח מושך יותר מבגדים

Forever 21 אינה היחידה שמנסה להיכנס לתחום. רשת מיסיס החלה לאחרונה לפתוח חנויות בתוך חנות למותג הקוסמטיקה שלה Bluemercury. המגמה הזו החלה בתחילת השנה הנוכחית כאשר גם מיסיס וגם בלומינגדלס הודיעו כי הם מורידות את המחירים של מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח בסניפים שלהן, במטרה למשוך את הלקוחות לחנויות.

 

אך למרות הכוונות הטובות, התחרות של Riley Rose עשויה להיות קשה מאוד, בעיקר נוכח ההצלחה הגדולה של רשת מוצרי הטיפוח הצרפתית Sephora, שמציעה ללקוחותיה חוויית קניות רב-ערוצית מתקדמת, והשכילה לשלב את הקניות במובייל בצורה מיטבית.

כתבות נוספות