אחרי נפילת טויס אר אס: אמזון רוצה להשתלט על שוק הצעצועים

ענקית המסחר המקוון יוצאת לראשונה עם קטלוג צעצועים מושקע ומודפס שיופץ למיליוני בתי אב בארצות הברית

פורסם בתאריך: 10/07/2018, גיליון 1929

קריסתה של רשת הצעצועים טויס אר אס בארצות הברית מביאה את הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם, אמזון, לבצע מהלך משמעותי במטרה למלא את החלל ולהשתלט על שוק הצעצועים בארצות הברית.


מדיווח של בלומברג שהתפרסם לאחרונה עולה, שהרשת מתכננת הפקת קטלוג צעצועים מושקע שיופץ לקראת עונת החגים הקרבה למיליוני בתים בארצות הברית ובמקביל יחולק בסניפי רשת Whole Foods שנרכשה לאחרונה על ידי אמזון.

 

טויס אר אס. נפילה של אחת היא הזדמנות של אחרים
טויס אר אס. נפילה של אחת היא הזדמנות של אחרים

המהלך של אמזון נועד על מנת לכבוש לעצמה חלק גדול מהמכירות של טויס אר אס, שהגיעו בשנה שעברה ל-6.5 מיליארד דולר. גם רשתות אחרות מתכוונות להסתער על החלל שנוצר בשוק. כך למשל, רשת Party City הודיעה בשבוע שעבר כי היא מתכננת לפתוח 50 חנויות פופ-אפ בשם Toy City לקראת עונת החגים. "מהלך החנויות הזמניות נועד להשלים את ההצעה הקיימת שלנו ולהרחיב את ההגעה ליותר צרכנים ברחבי ארצות הברית", אמר ג'ימס הריסון, מנכ"ל Party City.

 

אמזון אינה הקמעונאית המקוונת הראשונה שתציע קטלוג מודפס לצרכנים. החנות המקוונת לממכר רהיטים, Wayfair, הפיקה בשנה שעברה קטלוג מודפס שכלל 92 עמודים ו-775 מוצרים שונים. כולל ריהוט לחדר השינה, מנורות, שטיחים, ספות ועוד מגוון מוצרים. מהרשת נמסר, כי המגוון בקטלוג התבסס על הדאטה שנאספת בחברה, לצד דאטה שנאספת מצדדים שלישיים.

כתבות נוספות