חנות הקרח שסיפקה את החוויה הקמעונאית הגדולה של 2018

זה מה שעשה מותג ההלבשה Canada Goose במטרה למכור מעילים בימי הקיץ החמים

פורסם בתאריך: 01/01/2019, גיליון 1951

אם אתם רוצים לספק חוויה קמעונאית ייחודית היא צריכה להיות יותר מסתם מדהימה. היא צריכה להיות גם רלוונטית לקהל הלקוחות של המותג. חוויה קמעונאית בדיוק מהסוג הזה הציג לאחרונה מותג האופנה Canada Goose שמציע בגדים למזג אוויר קר במיוחד. המותג הקים חנות קונספט בתוך סניף בבוסטון שהכילה תאי מדידה קפואים – מעין חדרי קרח.

 

לקוחות שרצו למדוד ולבדוק את מוצרי החנות בטמפרטורה הנכונה לחורף, נכנסו לחדר המיוחד, בו שררה טמפרטורה של כשלוש מעלות מתחת לאפס, לצורך המדידה. החדר הקר, שהושק בחנות המותג בבוסטון במהלך חודשי הקיץ נהפך במהרבה לאטרקציה גדולה בקרב תושבי העיר והתיירים הרבים שפוקדים אותה במהלך החודשים החמים. הוא הצטרף לעוד חמישה חדרים דומים הנמצאים בחנויות הרשת, הכוללת נכון להיום 11 סניפים.

 

Canada Goose. כי מעילים מוכרים בקור של הקיץ
Canada Goose. כי מעילים מוכרים בקור של הקיץ

מעבר להיבט הניסיוני והאטרקציה הגדולה שיצר החדר הקר, מדובר גם בחוויה פונקציונאלית המאפשרת לצרכנים למדוד את הביגוד היקר של החברה בתנאי השטח האמיתיים. במהלך חמש השנים האחרונות, חברות קמעונאיות רבות משקיעות משאבים גדולים במטרה למשוך לקוחות שעזבו לטובת הרכישות המקוונות.

 

"מצאנו כי החדר הקר הוא אטרקציה גדולה ללקוחות שלנו עכשיו, אבל אנחנו מאמינים כי הוא ישאר רלוונטי עבורם גם בהמשך, משום שהוא מספק ערך אמיתי ולא רק גימיק", אמר דני ריס, נשיא ומנכ"ל החברה. "החדר הקר מאפשר לנו למכור מעילים ללקוחות גם בימי הקיץ החמים", הוסיף ריס. לדבריו, הפתרון של החדר הקר מתכתב עם הערכים של החברה, המתיימרת לספק ללקוחותיה פתרונות לבוש למזג אוויר קר במיוחד.


כתבות נוספות