רשת המזון שגילתה כי הבריאות משתלמת

Hy-Vee, המפעילה 240 סניפים בארצות הברית, עשתה מספר מהלכים שמיצבו אותה כמובילה בתחום המזון האורגני והשמירה על אורח חיים בריא

פורסם בתאריך: 21/08/2018, גיליון 1935

רשת המזון Hy-Vee, המפעילה יותר מ-240 סניפים בארצות הברית, פתחה לאחרונה סניף קונספט המתרכז כולו סביב אורח חיים בריא. הסניף החדש הוא למעשה גרסה מורחבת של קונספט הבריאות HealthMarket, שמוטמע כיום בחלק מסניפי הרשת. בסניף החדש ניתן יהיה למצוא  11 אלף מוצרים שונים, כמו למשל מזון אורגני, ירקות ופירות חתוכים, תוספי מזון, בשר ועוד. הסניף כולל גם בית מרקחת, קליניקה לבריאות ומרכז שמיעה.


Hy-Vee. קונים ונכנסים לכושר
Hy-Vee. קונים ונכנסים לכושר

בספטמבר שעבר הודיעה הרשת על שיתוף פעולה נרחב עם רשת מכוני הכושר Orangetheory. הסניף הראשון של Orangetheory במסגרת שיתוף הפעולה נפתח בחודש נובמר בשנה שעברה. במסגרת שיתוף הפעולה, דיאטנים של הרשת יספקו למתאמנים של Orangetheory ידע חיוני לגבי צריכת מזונות בריאים ושמירה על דיאטה מאוזנת. זאת, לצד דוגמיות של מוצרי מזון בריאים הנמכרים ברשת.

 

שיתוף הפעולה הזה ממצב את רשת המזון ככזו המחוברת לעולמות הבריאות, התזונה הנכונה והכושר, ובכך מאפשר לה לבדל עצמה מהתחרות הגוברת בתחום קמעונאות המזון. "כמו הלקוחות שלנו, אנחנו יודעים כי גם הלקוחות של Hy-Vee שואפים לאורח חיים בריא יותר ולדרכים קלות יותר לרכוש מזון בריא", אמר קווין קיט, מנהל בכיר ב-Orangetheory.

כתבות נוספות