5 שנים מאז הקמתו: המותג שמשיק מרקט פלייס למוצרים לבית

Brooklinen, שהיה מחלוצי השיווק הישיר לצרכנים, מגיע כבר להכנסות של 100 מיליון דולר ורוצה להתרחב לתחום עיצוב הבית


פורסם בתאריך: 05/11/2019, גיליון 1990

משווקת המצעים והטקסטיל ומי שהייתה אחת מחלוצות ה-DTC, חברת Brooklinen, השיקה לאחרונה מהלך שעשוי למצב אותה גבוה בתחום הלבשת הבית.

 

במסגרת המהלך השיקה החברה זירת מסחר למוצרים בתחום הלבשת הבית, כאשר המגוון נשלט באופן מלא על ידה. בשלב הראשון תכלול הזירה, תחת השםSpaces by Brooklinen , רק 100 מוצרים נבחרים מ-12 מותגים.

 

החברה, שהוקמה ב-2014, רווחית מאוד. השנה, צפוי מחזור המכירות שלה לעבור את רף 100 מיליון הדולר. המוצרים הראשונים של החברה היו סטים מעוצבים של מצעי מיטה, אך לאחר מכן היא התרחבה גם לכריות ושאר מוצרי הלבשת הבית, עם דגש על סביבת השינה.

 

Brooklinen. כבר לא רק מצעים למלניאלס
Brooklinen. כבר לא רק מצעים למלניאלס

הרעיון לזירת המסחר הגיע בעקבות מספר גדול של בקשות צרכנים שעלו בחנות הפופ-אפ של המותג שהוקמה בניו יורק בשנה שעברה. הצרכנים שאלו את אנשי המותג איך הם יוכלו ליצור בבית שלהם סביבה דומה לזו שיצר המותג בחנות.

 

בהודעה לעיתונות עם השקת זירת המסחר נאמר, כי כל המוצרים באתר נבחרו בקפידה, והם תואמים לערכי הליבה של המותג. השילוב של מותגים משלימים עשוי להגדיל את סל הקנייה הממוצע באתר באופן משמעותי, ולנתון הזה יכולה להיות השפעה גדולה על רווחיות החברה. בין המותגים השותפים ניתן למצוא את מותג הרהיטים Dims, מותג העציצים The SillBoundless RugsBombabird Ceramics, מותג הרהיטים להרכבה Floyd ואחרים.

 

Brooklinen תחלוק את הרווחים עם היצרנים השותפים, במטרה ששני המותגים יבנו לעצמם קהלים עם טעמים דומים. כך אמר למגזין וול סטריט ג'ורנל, קייל הוף, מנכ"ל Floyd. האתר החדש יציג בכל פעם מספר קווי עיצוב שונים, ויאפשר רכישה לפי חדרים מעוצבים. החברה מתכוונת להגדיל את מספר העיצובים באופן משמעותי בחודשים הקרובים.

 

במקביל, המותג יפתח השנה את החנות הפיזית הראשונה שלו, תוך שהוא מתכנן להגיע ל-30 חנויות תוך שלוש שנים.

כתבות נוספות