עכשיו באים? סטארבאקס בונה חדרים לציידי פוקימונים

רשת בתי הקפה משיקה שיתוף פעולה ענק יצרנית המשחק המצליח של הקיץ - אך נראה כי התזמון עומד דווקא לרעתה

פורסם בתאריך: 27/12/2016, גיליון 1854

חשבתם שהפוקימונים נעלמו מהעולם? תחשבו שוב. רשת בתי הקפה סטארבאקס השיקה לאחרונה שיתוף פעולה רחב היקף עם Niantic, החברה שפיתחה את משחק המציאות הרבודה "פוקימון גו". 

סטארבקס. עניין של תזמון
סטארבקס. עניין של תזמון
במסגרת שיתוף הפעולה, 7,800 סניפים של הרשת בארצות הברית יהפכו ל"נקודות פוקימון", בהן יוכלו הצרכנים לאסוף בחינם פריטים שיעזרו להם לנצח במשחק. המהלך ילווה גם בהשקת משקה חדש.
עבור סטארבקס שיתוף הפעולה יכול לספק אמנם גידול טבעי במכירות, אבל המרוויחה האמיתית מהמהלך היא יצרנית המשחק - אשר מקווה לנצל את הפלטפורמה כדי להמיר את פופולריות המשחק למזומנים. שתי החברות מקוות להשיג תוצאות דומות לאלו של שיתוף פעולה דומה שנערך לאחרונה עם רשת המזון המהיר מקדונלד'ס, אשר הביא לגידול של 19% במכירות.
עם השקתו בחודש יולי האחרון שבר המשחק "פוקימון גו" את כל שיאי ההורדות בחנויות האפליקציות, אבל כיום נמצא המשחק במקום ה-30 בדירוג ההורדות של חנות האפליקציות של אפל.

כתבות נוספות