"הצרכנים בעולם קונים יותר מוצרי פרימיום באינטרנט"

מחקר חדש של נילסן חושף כי הפרמטרים החשובים בהחלטות הרכישה: איכות גבוהה, ביצועי המוצר, עיצוב, חוויה וערכי המותג

פורסם בתאריך: 19/03/2019, גיליון 1962

הצרכנים מסביב לעולם קונים יותר מוצרי פרימיום דרך האינטרנט. כך עולה מדוח חדש של חברת המחקר נילסן. הסיבה העיקרית לכך שיותר ויותר צרכנים מעדיפים להעביר את רכישות מוצרי הפרימיום שלהם לאינטרנט נעוצה בכך שהמשווקים יכולים להציע בערוצים המקוונים מגוון גדול יותר ומחירים טובים יותר.

 

מהמחקר של נילסן עולה כי 45% מהצרכנים מסביב לעולם אמרו כי הם רוכשים מוצרי פרימיום מאתרים בארצות בהן הם חיים. זאת, לעומת 24% מהצרכנים שמשתמשים באתרים בינלאומיים לצורך קניית מוצרי פרימיום.

 

אך למרות הצמיחה המהירה במכירות המקוונות, כ-60% מהצרכנים אמרו שהם עדיין מעדיפים לרכוש מוצרי פרימיום בחנויות הפיזיות בארץ בה הם חיים, ו-15% אמרו כי הם מעדיפים לרכוש בחנויות פיזיות מעבר לים.

 

קניות באינטרנט. גם מוצרי פרימיום
קניות באינטרנט. גם מוצרי פרימיום

בתשובה לשאלה מה הם הפרמטרים החשובים להם ברכישת מוצרי פרימיום, הצביעו 56% על איכות גבוהה יותר לעומת המתחרים, 51% הצביעו על ביצועי המוצר, 43% על העיצוב, 42% הצביעו על החוויה הכללית ו-42% על המותג.

 

41% מהצרכנים מסביב לעולם אמרו כי הם יהיו מוכנים לשלם יותר על מוצרים אורגניים או על מוצרים טבעיים. 38% אמרו כי הם יהיו מוכנים לשלם יותר על מוצרים מתכלים או כאלו שאינם פוגעים באיכות הסביבה.

 

עוד עולה מהדוח, כי לתקשור נכון של המוצרים, כולל אריזות מושכות, יש השפעה גדולה על הצרכנים בדרך לרכישת מוצרי פרימיום חדשים. 46% מהנסקרים אמרו כי המלצות של בני משפחה וחברים הביאו אותם לנסות מוצרי פרימיום חדשים; 36% אמרו כי הם מקבלים את החלטות הרכישה שלהם בעקבות מחקר שוק שהם עושים; 32% אמרו כי הם מסתמכים על פרסום מקוון בבואם לרכוש מוצרי פרימיום חדשים, 31% על פרסום בטלוויזיה ו-25% מסתמכים על פרסום בנקודות המכירה.

כתבות נוספות