האלגוריתם שמחבר בין בגדים לרגשות

אפליקציה שהושקה לאחרונה מתיימרת ללמוד את המצב הרגשי של הצרכניות ולהתאים עבורן בגדים ממספר מותגים מובילים

פורסם בתאריך: 11/07/2017, גיליון 1879

הבנת הלקוח הוא אלמנט בעל חשיבות אדירה להגדלת המכירות. מפתחי האפליקציה החדשה Lily טוענים כי האלגוריתם שלהם מבין את צרכניות האופנה טוב יותר אפילו מקניינים אישיים. 

Lily. מצב רוח לקניות
Lily. מצב רוח לקניות
האפליקציה, שזכתה לאחרונה בפרס בכנס SXSW היוקרתי, מתבססת על "מנוע אמפתיה" שפותח מניתוח ראיונות עם יותר מ-10 אלף צרכניות. מפתחי האפליקציה שאלו את הצרכניות מספר שאלות על תפיסתן לגבי הגוף שלהן באמצעות מסרונים, ואז הציעו עבורן מספר פריטים במטרה להבין את טעמן.
בראיון למגזין הכלכלי פורבס אמר מייסד האפליקציה כי האלגוריתם מגיע להתאמה המושלמת על ידי ניתוח הרגשות, ההעדפות והתפיסה של המשתמשות.
בין היתר ניתן לרכוש באמצעות האפליקציה בגדים ממותגים מובילים כגון נורדסטורם, H&M ו- ModCloth.
מנועי ההמלצות הפכו בשנים האחרונות לנדבך מרכזי במסע הקניות של הצרכנים בקטגוריות שונות. כך למשל, ספריית התכנים המקוונת של נטפליקס משתמשת במנוע המלצות מתקדם המאפשר לה להציג למשתמשים תכנים שעשויים להתאים להם. גם אמזון משתמשת בהמלצות כי לקדם קניות אימפולס למבקרים בחנות.
חלק מהמומחים בשוק טוענים כי היכולת להציג המלצות ממוקדות לצרכנים תהווה נדבך מרכזי בהצלחה עסקית בשנים הקרובות.
לחצו כאן לפרטים נוספים: www.getlilyapp.com.
כתבות נוספות