"כאן לטוב": כך מתחברת רשת המכולות לקהילה

רשת מרכולים וחנויות נוחות בארצות הברית יוצאת בקמפיין להדגשת הקשר שלה עם האנשים הפשוטים


פורסם בתאריך: 05/11/2019, גיליון 1990

רשת הקמעונאות Casey’s General Stores ממצבת עצמה ככזו המחויבת לקהילות במסגרתן היא פועלת. קמפיין חדש של הקמעונאית נועד לבסס את מיצובה הקהילתי. הסלוגן שיוביל את הקמפיין הוא  "כאן לטוב", כאשר המטרה מאחורי הקמפיין היא להראות את הקשר ההדוק בין סניפי הרשת והערים והקהילות במסגרתם הם פועלים. הרשת מפעילה 2,000 חנויות מכולת ב-16 מדינות, והיא רשת המכולות הרביעית בגודלה בארצות הברית.

 

הרשת מדגישה באתר הבית שלה כמה מהמאמצים שלה המתמקדים בקהילה, וקובעת כי הסניפים שלה נמצאים לרוב במרכז האירועים הקהילתיים בעיירות הקטנות בדרום הארץ ובמדינות המערב התיכון. הרשת חברה בלשכות מסחר רבות במדינות ובערים בהן היא פעילה ומציעה תמיכה כספית ליזמים מקומיים ופרויקטים נוספים בקהילה.


Casey’s General Stores. שכנות טובה
Casey’s General Stores. שכנות טובה


המיתוג החדש מגיע במקביל לכך שהרשת נוקטת בצעדים כדי להתעדכן במגמות גדולות אחרות במרחב חנויות הנוחות, כמו למשל שימוש מוגבר בטכנולוגיה כדי לענות על צורכי הלקוחות.

 

בשנת 2018 עמדה הרשת לפני מהלך התרחבות משמעותי באמצעות רכישת חנויות הנוחות של Kroger, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל והחנויות נרכשו על ידי חברה בריטית.Casey’s General Stores הציגה תוצאות מרשימות ברבעון האחרון, אך הן הושפעו בעיקר ממכירות של דלק במחירים תחרותיים.

כתבות נוספות