לא רק מבצעים והנחות: מה הצרכנים באמת רוצים?

קבלו חמישה טרנדיים קמעונאים שיהפכו את חיי הצרכנים לקלים יותר, ואת שלכם לקצת יותר קשים

פורסם בתאריך: 06/03/2018, גיליון 1912

הפינוק של הצרכנים ב-2018 מגיע לשיאים חדשים. הנה חמישה טרנדים שיהפכו לנורמה כבר בשנה הקרובה וישפיעו על חיי המשווקים והקמעונאים כאחד.

 

יותר שירותים חינמיים

הצרכנים של היום יכולים לצפות לטיפולים קוסמטיים בחינם, ייעוץ עד הבית של מומחי מחשוב ואלקטרוניקה, משלוחים חינם ועוד שלל פינוקים ללא תשלום.

 

הצעות ממוקדות ומותאמות אישית

אתר המכירות המצליח Alibaba, לדוגמה, כבר משתמש בטכנולוגיה של למידת מכונה על מנת להציע לצרכנים את מה שהוא מכנה "אופנה בבינה מלאכותית". באמצעות הטכנולוגיה, ועל סמך קניות העבר שלהם, מציע האתר לצרכניות חובבות אופנה בגדים שאמורים להתאים להן בצורה מיטבית. המערכת סורקת מיליוני פריטים על בסיס תיוגים שונים, ומציעה לצרכניות בגדים מותאמים אישית.

 

יותר מבצעים

החל בחנויות לממכר מוצרי אלקטרוניקה ועד לאתרים סחר למוצרי צריכה כגון Jet.com, הקמעונאים מנסים להגיע לליבם של הצרכנים דרך הצעות מכר אטרקטיביות במיוחד וחבילות מיוחדות למנויים.

 

Jet.com. הצרכנים הופכים למפונקים
Jet.com. הצרכנים הופכים למפונקים


יותר בפחות (זמן)

החל בקיוסקים לרכישה מהירה של פריטים, דרך פריסה חדשה של המתחמים הקמעונאים ועד ארוחות להכנה מהירה, הקמעונאים והמשווקים מספקים מגוון של פתרונות לצרכנים עסוקים יותר מתמיד.

 

פחות מאמץ מצידם של הצרכנים

החל ממזרן קאספר שמציע לצרכנים התנסות חינם ללא הצורך לקחת את המזרן הביתה במכונית, דרך אפליקציית ההחזרות החינמיות של וול מארט, הקמעונאים משקיעים מאמצים אדירים על מנת להפוך את חיי הצרכנים לנוחים וקלים.

כתבות נוספות