' />

חנות ההשראה של J.C. Penney

במטרה להגיע לקהל הצעיר עם מוצרים מעוצבים במחירים נוחים, חברה רשת בתי הכלבו לניקול ריצ'י והקימה חנות פופ אפ בסוהו ובאינטרנט

פורסם בתאריך: 26/12/2017, גיליון 1902

מחפשים את הקהל הצעיר: רשת בתי הכלבו J.C. Penney, הידועה בתדמית השמרנית שלה, השיקה בעונת החגים הנוכחית חנות פופ אפ מעוצבת תחת השם Jacques Penné  עם רעיונות למוצרים מעוצבים במחירים נוחים. החנות, שפעלה ליומים בלבד באזור הסוהו של ניו יורק, הציגה מגוון קטן של מתנות מיוחדות לחגים, בשיתוף המעצבת ואשת הטלוויזיה ניקול ריצ'י.

 

במקביל להשקת חנות הפופ אפ השיקה הרשת חנות מקוונת המדמה שיטוט בחנות הפיזית, באמצעותה יכולים הצרכנים לרכוש באינטרנט את הפריטים שהוצגו בחנות האמיתית. החנות המקוונת תפעל עד ה-7 בינואר. בתוך החנות יוכלו הצרכנים למצוא שמונה קולקציות שונות, המתאימות לצרכים שונים.

 

Jacques Penné. השראה לעונת החגים
Jacques Penné. השראה לעונת החגים

השקת החנות היא חלק ממהלך גדול יותר של הרשת: קמפיין שהושק בתחילת עונת החגים במטרה לתקשר לצרכנים את המסר כי הם יכולים לחסוך הרבה כסף אם הם יבצעו את קניות החגים שלהם באחד מסניפי J.C. Penney. ריצ'י, כמו גם כוכבים ומשפיענים אחרים, ביקרה בחנות הפופ אפ בימי הפעילות שלה ונפגשה עם הצרכנים.

 

לפרטים נוספים - לחצו כאן 


כתבות נוספות