אוכל אורגני בריא יותר? הרשת שמנסה לחנך את הצרכנים

רשת מזון בארה"ב הכניסה לרצפת המכירה שלה שפים וחקלאים אורגנים במטרה לספק ידע רחב יותר לקונים

פורסם בתאריך: 29/05/2018, גיליון 1923

רשת המזון Raley’s, המפעילה 128 חנויות בחוף המערבי של ארצות הברית, השיקה לאחרונה קונספט חדש שמשלב בתוכו אלמנטים של חינוך צרכנים, במטרה להגביר את המודעות למזון אורגני ולהגדיל את המכירות בתחום.

 

הקונספט, תחת השם Market 5-ONE-FIVE, משלב בתוכו שפים, פודי'ס וחקלאים אורגנים שנמצאים בחנויות ומספקים לצרכנים מידע חשוב בנושא מזונות אורגניים וההשפעה שלהם על הבריאות. מהרשת נמסר כי אלמנט החינוך הוא נדבך מרכזי בקונספט החדש וכי היא מקווה שהוא יעביר את הצרכנים ממצב של "השערה" למצב של ידע מוצק בתחום.

 

Raley’s. יודעים יותר - קונים יותר
Raley’s. יודעים יותר - קונים יותר

באופן כללי, הדרכות בתוך החנויות נהפכו בשנים האחרונות לנפוצות יותר בסביבה הקמעונאית בארצות הברית, במטרה לשפר את חוויית הלקוח. כך למשל, רשת המזון Whole Foods כבר מספקת ללקוחות שלה מספר גדול של הדרכות בחנויות הדגל שלה. בחנות הדגל של הרשת בשיקאגו, לדוגמה, קיים לוח זמנים שלם של הדרכות, פגישות עם מומחים, שיעורי בישול וטעימות יין.

 

בתחום מוצרי הטכנולוגיה, רשת החנויות של אפל מספקת כבר היום ללקוחות מספר גדול של סדנאות והדרכות, במטרה ללמד את הצרכנים איך להוציא את המיטב ממוצרי החברה.

 

תחום הידע וחוויית הלקוח מגיע גם לרשתות הגדולות. מוקדם יותר השנה אמר בריאן קורנל, מנכ"ל ענקית הקמעונאות טארגט, כי הרשת החלה במהלך של שילוב מומחים במחלקות שונות בחנויות, במטרה לספק לצרכנים מידע רב יותר על המוצרים הנמכרים בסניפים.

כתבות נוספות