עשרות אלפי צפיות לפעילות מוצר השנה ושופרסל בפייסבוק

במסגרת הקמפיין עלה לעמוד הפייסבוק הפופולרי של שופרסל, שלו כחצי מיליון עוקבים, פוסט וידאו שביקש מהגולשים לבחור את מוצר השנה שלהם ולתייג חבר שלא יכול להסתדר בלעדיו. הקמפיין זכה לחשיפה מרשימה בזכות מאות הלייקים, התגובות והשיתופים

גיליון ינואר 2019

"מוצר השנה" ושופרסל סיימו בדצמבר האחרון קמפיין פייסבוק משותף מוצלח במיוחד עם המסר "למוצר שהוא כוכב מגיע חבר כוכב". במסגרת הקמפיין עלה בעמוד הפייסבוק של שופרסל שלו יש כ-470 אלף עוקבים, סרטון המציג מוצרים שזכו בפרס "מוצר השנה - בחירת הצרכנים" לשנת 2018. הגולשים התבקשו לבחור את אחד המוצרים המוצגים בווידאו, לתייג חבר ולספר מדוע בחרו במוצר ובחבר. 10 תגובות נבחרות זיכו את כותביהן בתיק עם מוצרי השנה בשווי של כ-400 שקל.



מרגע פרסומו ועד היום זכה הקמפיין לחשיפה מרשימה. בווידאו צפו עד כה כ-26 אלף גולשים שנחשפו למוצרים שזכו בפרס מוצר השנה, הוא זכה לכ-260 לייקים, 104 שיתופים ומעל 250 תגובות.

 

עשרת הזוכים בפעילות, עם התגובות המקוריות הנבחרות, היו שני תהילה סמבל, אורלי איסמן, אפרת זואי קדם, שיר קוקין, מור ענת, משה פיסו, רעות פרייזר, ציפי סמבל, חגית נתן ושירן סבג סלומון. אלו חלק מהתגובות הזוכות:















כתבות נוספות