הארנק האלקטרוני כובש את כיסי הצרכנים

דו"ח חדש מגלה כי כשליש מהצרכנים בארצות הברית משתמשים בארנק האלקטרוני על בסיס שבועי בקנייה ברשתות המזון

פורסם בתאריך: 27/12/2016, גיליון 1854

הארנק האלקטרוני, שעבור חלק גדול מהצרכנים בישראל מהווה עדיין רעיון רחוק, עושה אט אט את דרכו לכיוון הזרם המרכזי של הצרכנים בארצות הברית. כך עולה מ"דו"ח הארנק האלקטרוני" של חברת המחקר נילסן לרבעון השני של 2016.

הארנק האלקטרוני. כובש את מקומו במהירות
הארנק האלקטרוני. כובש את מקומו במהירות
מהדו"ח עולה כי 8% מהצרכנים כבר משתמשים בארנק האלקטרוני על בסיס יומיומי כדי לשלם עבור הקפה שלהם. 7% מהנשאלים משתמשים בן באופן יומי בתשלום במסעדות, ו-6% משתמשים בן מידי יום לתשלום עבור חנייה, דלק ומצרכים בחנויות המכולת.
עוד עולה מהדו"ח, כי 28% מהצרכנים משתמשים בארנק האלקטרוני על בסיס שבועי בקנייה ברשתות המזון, ו-22% משתמשים בארנק האלקטרוני כדי להזמין קפה או לאכול במסעדות.
הדו"ח מספק נתונים גם על הצלחתן של אפליקציות התשלומים של עמית-לעמית. מבין הנשאלים המשתמשים באפליקציות הללו, 63% אמרו כי הם משתמשים בהן להעברת כסף לבני משפחה וחברים, בעוד ש-33% משתמשים בהן כדי לחלוק תשלומים על בידור ומסעדות עם אחרים.

כתבות נוספות