המשלוחים המפתיעים של וולמארט: השליחים יסדרו את המוצרים בבית

תוכנית חדשה של הרשת תביא את קניות המזון ישירות למקררים ולארונות בבתים. האם הצרכנים יתנו לוולמארט את המפתח?

פורסם בתאריך: 29/10/2019, גיליון 1989

ענקית הקמעונאות וולמארט השיקה בחודש שעבר פיילוט לתוכנית חדשה בשם InHome. במסגרת התוכנית, מקבלת הקמעונאית את המפתחות לבתים של הצרכנים במטרה לסדר את הקניות שהם ביצעו במקרר, בבית או במוסך.

 

לקוחות הרשת שרוצים להשתתף בתוכנית נדרשים לקנות מנעול מיוחד בעלות של כ-50 דולר, והעלות החודשית עומדת על 20 דולר בחודש, למספר לא מוגבל של משלוחים. כזכור, גם אמזון השיקה לאחרונה תוכנית דומה בשם Key Service.


InHome של וולמארט. למי יש זמן לסדר את המקרר
InHome של וולמארט. למי יש זמן לסדר את המקרר

השליחים שישתתפו בתוכנית ינוטרו על ידי מצלמות גוף במהלך עבודתם, על מנת לשמור על ביטחון הצרכנים. בעוד שלרוב וולמארט משתמשת בצדדים שלישיים לביצוע השליחויות שלה, במקרה הזה תשתמש החברה רק בשליחים שעברו הכשרה מיוחדת והם עובדים בחברה לפחות שנה.

 

"התכנית החדשה תשאיר יותר זמן פנוי ללקוחות הנאמנים שלנו", כתב בבלוג החברה ברט שטיין, סגן נשיא בכיר בוולמארט האחראי על התוכנית. לדבריו, בזכות התוכנית החדשה הצרכנים יוכלו לוותר על ביקורים בחנות בשעות הערב או בסופי השבוע, מה שישאיר להם יותר זמן פנוי למשפחה וחברים.

 

החברה מתעתדת להשתמש בנתונים שיתקבלו בשלב הפיילוט במטרה להפוך את התוכנית לארצית כבר בתקופה הקרובה. התוכנית החדשה היא תוספת למהלך אגרסיבי יותר שהושק על ידי הקמעונאית לאחרונה, במסגרתו היא מציעה ללקוחות 1,400 סניפים שלה משלוחים ללא הגבלה בעלות שנתית של 98 דולר.

כתבות נוספות