במקום לזרוק: סטארט-אפ חדש מציע נעלי נשים להחלפה

Shoe Bank מציעה לצרכניות בארצות הברית למכור את הנעליים שבהן הן לא משתמשות ולקבל עבורן תמורה נאה


פורסם בתאריך: 29/10/2019, גיליון 1989

צרכניות רבות בעולם מחזיקות בביתן אוסף עצום של נעליים, שחלק גדול מהן לא ננעלו יותר מפעם אחת. חברת הזנק מלוס אנג'לס מנסה לתת מענה לתופעה הזאת עם מיזם להחלפת נעליים בשם Shoe Bank.

 

על מנת להשתמש בשירות, לקוחות יכולות להעלות תמונה של הנעליים שהן מציעות להחלפה, כולל תיאור מפורט. לאחר מכן, צוות של החברה בוחן את הנעליים ומקטלג אותן במקום הנכון באתר. בשלב זה, הלקוחה מקבלת קרדיט להחלפת הנעליים, על בסיס הקטגוריה אליה שובצה הנעל שהיא הציעה להחלפה.

 

אם הנעליים שהועלו על ידי לקוחה מסוימת נדרשות על ידי לקוחה אחרת, האתר מספק לבעלת הנעליים תווית משולמת מראש לצורך המשלוח. בפועל, הלקוחות משלמים תשלום סטנדרטי של כ-10 דולר רק עבור המשלוח, שלטענת החברה מכסה רק את עלות השליחה.


Shoe Bank. למה לזרוק אם אפשר להרוויח
Shoe Bank. למה לזרוק אם אפשר להרוויח

מייסדי האתר טוענים כי הוא מציע דרך אפקטיבית יותר למכירת נעליים משומשות. לדבריהם, נכון להיום צרכניות שרוצות למכור נעליים שהן רכשו מקבלות בממוצע רק 50% מערכן, ובאמצעות האתר החדש הן יוכלו לקבל הרבה יותר.

 

שוק הבגדים מיד שנייה בכלל ובגדי מעצבים בפרט תופס לאחרונה תאוצה במדינות רבות מסביב לעולם. הסיבות לכך הן רבות, ובהן זהירות פיננסית גדולה יותר אותה מגלים הצרכנים, כמו גם דאגה גדולה יותר לסביבה.

 

חברות להשכרת בגדי מעצבים כגון Rent the Runway זכו במהלך השנים האחרונות להצלחה לא מבוטלת בקרב הצרכנים.

 

מאחורי חברת ההזנק עומדת היזמית הישראלית רונית הראל וניתן להגיע לאתר החברה בלחיצה כאן.

כתבות נוספות