האם אפליקציית תשלומים חדשה תציל את טארגט?

רשת השיווק סובלת כבר תקופה ארוכה מירידה במכירות ומחפשת אחר דרכים לשפר את חוויית הקנייה בסניפים

פורסם בתאריך: 07/02/2017, גיליון 1860

עונת החגים האחרונה הייתה תקופה קשה עבור ענקית השיווק האמריקאית טארגט, והנהלת הרשת מחפשת דרכים חדשות שיעזרו למותג לצאת מהמשבר בו הוא נמצא כבר תקופה ארוכה. דיווח באתר חדשות הטכנולוגיה Recode מעלה כי ייתכן והרשת תולה את תקוותיה באפליקציית תשלומי מובייל חדשה.

טארגט. האם האפליקציה תציל אותה מעצמה?
טארגט. האם האפליקציה תציל אותה מעצמה?
בראיון שקיים האתר עם מייקל מק'נמרה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של הרשת, דובר על כוונתה להשיק כבר בחודשים הקרובים אפליקציית תשלומי מובייל ייעודית שתשפר משמעותית את חוויית הקנייה בסניפי הרשת.
לדברי מק'נמרה, האפליקציה תאפשר חוויית קנייה מתקדמת עבור מחזיקי כרטיסי האשראי של טארגט וחברי מועדון הלקוחות שלה, שנהנים מהנחה גורפת של 5% על כלל המוצרים שנמכרים בסניפים ובאתר האינטרנט של הקמעונאית.
למרות שמרבית הפרטים על האפליקציה החדשה עדיין לא ידועים, נראה כי מדובר באפליקציה ייעודית אשר לא תסתמך על אפליקציות מצד שלישי. בנוסף, עדיין לא ברור האם האפליקציה החדשה תשולב באפליקציה הראשית של הרשת, באפליקציית הקופונים שלה או בשתיהן.
המהלך של טארגט מגיע לאחר מהלך דומה בו החלה לאחרונה המתחרה, וולמארט, שהשיקה את אפליקציית התשלומים שלה במהלך השנה שעברה. האפליקציה זכתה להצלחה מיידית - ומנתונים של הרשת עולה כי 80% מהצרכנים שכבר משתמשים בה ואף המליצו עליה לאחרים. עוד עולה כי 88% מהרכישות שמתבצעות באמצעות האפליקציה נובעות מלקוחות חוזרים.
במאמר שפורסם לאחרונה במגזין הטכנולוגיה Mashable הועלתה השאלה האם אפליקציות תשלומים אוטונומיות יתקבלו בברכה על ידי הצרכנים. מדובר אמנם באמצעי המגביר את נאמנות הלקוחות ומשפר את חוויית הקנייה, אולם מרבית הצרכנים אינם ממהרים להוריד אפליקציות נוספות למכשיר הנייד שלהם.

כתבות נוספות