הסוד נחשף: הדרך להצלחה של קראפט היינץ בעולם הדיגיטלי - כישלון

מנהלת הצמיחה והפעילות המקוונת של ענקית המזון הבינלאומית חשפה: קראפט היינץ מעודדת תרבות המאפשרת כישלונות

פורסם בתאריך: 25/12/2018, גיליון 1950

על מנת להשלים את המעבר לעולם הדיגיטלי בצורה הטובה ביותר, תוך ניסוי וטעייה במגוון ערוצי שיווק דיגיטליים שונים, קראפט היינץ מעודדת תרבות ארגונית המאפשרת ואף מעודדת כישלונות. כך אמרה נינה ברטון, מנהלת הצמיחה והפעילות המקוונת של ענקית המזון הבינלאומית בכנס Groceryshop שנערך לאחרונה.

 

לדברי ברטון, עבור חברה בשווי של 26 מיליארד דולר, זה אומר שאנחנו למעשה מתגמלים אנשים ללקיחת סיכונים ללא החשש מכישלון. ברטון אמרה כי היא מזהה שינויים עצומים בשבעת השלבים של מסע הצרכן בתחום המזון הכולל: גילוי, השראה, תכנון, קנייה, בישול, אכילה ושיתוף. לדבריה, שלושה מתוך ארבעה צרכנים מצפים כי החברות יבינו אותם ואת הצרכים שלהם עוד לפני שהם בעצמם יודעים מה הם רוצים. "כתוצאה מכך", אמרה ברטון, "אנחנו נדרשים למעשה להיות קוראי מחשבות ולספק לצרכנים את מה שהם רוצים".

 

קראפט. איך להיכשל בהצלחה
קראפט. איך להיכשל בהצלחה

ברטון הוסיפה, כי הצרכנים מחפשים אחר חברות ומותגים שיספקו להם פתרון רוחבי ממקום אחד שיעזור למשפחה לשים אוכל על השולחן בכל זמן נתון, כולל פעילות מסביב לשעון, לוחות זמנים בלתי אפשריים, דרישות דיאטטיות שונות של בני המשפחה, ילדים שהם אכלנים בעיתיים ועוד.

 

ברטון אמרה, כי המהפכה הדיגיטלית של קארפט מבוססת על פרסונליזציה ויצירת חוויית לקוח חלקה לאורך כל מסע הצרכנים. ברטון הציגה בפני באי הכנס את התובנות המרכזיות שנאספו בחברה: צרו תרבות ארגונית המעודדת כישלון. שלמות שייכת לעבר והמהירות היא העתיד בשבילנו; אל תבנו רק צוות. בנו תנועה. צרו לעצמכם יחידה עלית שמגיעה כל יום לעבודה במטרה לעשות שינוי ולהגדיל את העסק. לסיכום אמרה ברטון, כי צמיחה אינה מתרחשת כמו קסם, למרות שהיינו רוצים שכך יהיה. צמיחה דורשת קפדנות יתרה, במיוחד בחברות גדולות בהן יש מגוון של דרישות.


כתבות נוספות