הפרזנטוריות של מותג הסבון: בקטריות חיות

קמפיין פרסום חדש לסבון באורוגוואי הציב בקטריות חיות על גבי שלטי חוצות

פורסם בתאריך: 3/5/2017, גיליון 1869

בעולם בו הצרכנים מפתחים חשד הולך וגובר למסרים פרסומיים, המשווקים מחפשים אחר דרכים יצירתיות ליצור קמפיינים מושכי תשומת לב ושוברי מוסכמות.

Lifebouy. כי הבקטריות נוהרות
Lifebouy. כי הבקטריות נוהרות
סוכנות המיתוג הדרום אמריקאית The Electric Factory Group השיקה לאחרונה קמפיין הכולל שילוב צלחות פטרי מלאות בחיידקים בשילוט חוצות. הקמפיין, אשר מוקדש למותג הסבון Lifebouy, מנסה לאתגר את המוסכמות ולהוכיח כי הפרסום במדיה המסורתית עדיין רלוונטי. 
במסגרת הקמפיין הפכו שלטי החוצות לצלחות פטרי ממשיות, אשר עליהן נאספו בקטריות ממקומות שונים - בין היתר מטלפונים סלולריים ושטרות. המסר התקשורתי של הקמפיין הוא הדגשת החשיבות הגדולה של נטילת ידיים מספר פעמים ביום, כיוון שהבקטריות - אשר מוכיחות זאת בפועל על גבי השלטים - רק הולכות ומתרבות. שלטי הבקטריות הוצבו בקניונים בכל רחבי אורוגוואי.
לפרטים נוספים לחצו כאן: www.theelectricfactory.com.
כתבות נוספות