עבודה נכונה ברשתות החברתיות תבטיח לכם את נאמנות בני דור המילניום

67% מבני דור המילניום אמרו כי מהירות התגובה של המותגים והקמעונאים ברשתות החברתיות משפיעה על הנאמנות שלהם למותג

פורסם בתאריך: 13/02/2019, גיליון 1957

נוכחות ורספונסיביות ברשתות החברתיות הן בעלות חשיבות עצומה לבניית נאמנות למותג בקרב בני דור המילניום. כך עולה מדוח חדש שנכתב על ידי חברת Harris Insights ופורסם באתר ZDNet.

 

מהמחקר עלה, כי יותר מ-43% מבני דור המילניום אמרו שהם שקלו לעבור למותג או קמעונאים אחר אם המותג או הקמעונאי ממנו הם רוכשים באופן קבוע לא ינהל דפים פעילים ברשתות החברתיות. זאת, לעומת 21% מקרב קהל הצרכנים בני ה-45 פלוס.

 

המילניאלס. מצפים לתגובה מהירה של הקמעונאים
המילניאלס. מצפים לתגובה מהירה של הקמעונאים

67% מהמילניאלס אמרו כי מהירות התגובה של המותגים והקמעונאים ברשתות החברתיות תשפיע על הנאמנות שלהם לאותו מותג או קמעונאי, ו-72% אמרו כי הם יהיו נאמנים יותר למותג הפעיל ברשתות החברתיות.

 

הציפייה של בני דור המילניום לתגובה מהירה של המותגים והקמעונאים מתכתבת עם מגמות אחרות בשוק הקמעונאות. את הטרנד מובילה, כמובן, הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם, אמזון, המבטיחה ללקוחותיה מהירות תגובה גבוהה, משלוחים מהירים ושביעות רצון גדולה מכל מה שהלקוחות הכירו עד לפני מספר שנים.

 

לדברי מחברי המחקר, החשיבות הגדולה בפעילות ורספונסיביות ברשתות החברתיות נובעת מעצם העובדה שזה בדיוק המקום בו נמצאים הצרכנים, או לפחות חלק גדול מאוד מהם. אך בעוד בני דור המילניום והדורות המבוגרים יותר נמצאים בעיקר בפייסבוק, נראה כי בני הדורות הצעירים יותר נוטשים את הרשת החברתית הוותיקה לטובת רשתות ויזואליות יותר כגון אינסטגרם וסנאפצ'ט.


כתבות נוספות