חנויות הנוחות גילו מה משפר להן מאוד את ההכנסות

חנויות הנוחות בארצות הברית החלו להכניס מזונות בריאים, והצרכנים מגלים התלהבות

פורסם בתאריך: 28/01/2020, גיליון 1999

74% מחנויות הנוחות בארצות הברית הציגו גידול במכירות בשנה שעברה, לעומת רק 7% שחוו ירידה במכירות. 89% מהרשתות אמרו כי הן מצפות לצמיחה חזקה יותר השנה. כך עולה מנתונים של התאחדות חנויות הנוחות בארצות הברית. הצמיחה המשמעותית ביותר בתעשייה מגיעה מכיוונם של מאכלים שנתפסים כבריאים יותר ונמכרים בחנויות, כמו חטיפי בריאות, אגוזים, יוגורטים ועוד.

 

"שוק חנויות הנוחות מחויב לספק אפשרויות תזונה בריאות יותר ללקוחות, והמספרים מראים שהצרכנים תומכים במהלך הזה", אמר ג'ף לנרד, סגן נשיא למהלכים אסטרטגיים בהתאחדות חנויות הנוחות. לדבריו, היום זה מתבקש להציע מגוון בריא יותר, ואנחנו כתעשייה מחויבים לבריאות הציבור בארצות הברית.


חטיפי בריאות. הצרכנים מרוצים
חטיפי בריאות. הצרכנים מרוצים

איגוד חנויות הנוחות של ארצות הברית משתף פעולה עם PHA, ארגון שלא למטרות רווח, ששם לעצמו למטרה להעביר את הציבור באמריקה לתזונה בריאה יותר, על מנת להילחם במגמת ההשמנה בארצות הברית.

 

מהסקר עלה, כי עבור 45% מבעלי חנויות הנוחות, ארוחות הבוקר מהוות את ההזדמנות הגדולה ביותר לצמיחה השנה. 26% רואים דווקא בארוחת הצהריים את הזדמנות הצמיחה המשמעותית יותר. אף על פי כן, כצפוי, הדלק הוא הגורם המשמעותי ביותר לכניסה של הצרכנים לחנויות הנוחות. הסקר, שנערך מדי רבעון, כולל 68 קמעונאים המפעילים במצטבר 2,896 חנויות נוחות.


כתבות נוספות