פופולארי יותר? שלם פחות

רשת השיווק Lidl מאפשרת לצרכנים להוזיל מוצרים בעזרת תחרות פופולאריות בטוויטר

פורסם בתאריך: 20/12/2016, גיליון 1853

רשת השיווק המוזלת Lidl יצאה לאחרונה במהלך שיווקי הקורא לצרכנים להוזיל חלק ממוצרי הרשת, באמצעות תחרות ציוצים בטוויטר. 

Lidl. ציוצים שווים זהב
Lidl. ציוצים שווים זהב
הצרכנים נדרשים לצייץ את שמם של המוצרים שבמבצע באמצעות ההאשטאג #LidlSurprises במהלך ארבעת השבועות עד לחג המולד. ככל ששם המוצר משותף יותר ברשתות החברתיות, כך המחיר שלו יורד.
על המהלך אחראית סוכנות הפרסום 360i Europe, והוא יכלול ארבעה מוצרים בסך הכל. המוצר הראשון שהוצע היה לובסטר - במחיר התחלתי של 5.99 שטרלינג.
ג'ורג'יה הול, מנהלת תקשורת שיווקית ברשת, אמרה כי מדובר במהלך שיווקי ראשון מסוגו בבריטניה. לדבריה, הרשת נרגשת לתת לצרכנים את הכוח להשפיע באמצעות הרשתות החברתיות ולגרום לירידת מחירים של מוצרים פופולאריים בתקופת החגים.
לפרטים נוספים לחצו כאן: www.lidl.co.uk.

כתבות נוספות