תוכנית הטלוויזיה שמציעה משלוחי מזון בעזרת רובוטים

מהלך הקידום לעונה ה-15 של תוכנית הבישול המצליחה "To Chef", כלל ארוחות מוכנות של בוגרי התוכנית, שהגיעו לבתי הצרכנים בעזרת רובוטים חדשניים

פורסם בתאריך: 19/12/2017, גיליון 1901

על מנת לקדם את העונה ה-15 של תוכנית הטלוויזיה שלו, "To Chef", יצא ערוץ הטלוויזיה Bravo במהלך קידום מכירות מקורי שכלל את הזוכים של העונות הקודמות ורובוטים להזמנת ארוחות מוכנות. לצורך המהלך חבר הערוץ לשירות הזמנת הארוחות המוכנות Postmates, שהשיק מוקדם יותר השנה בוושינגטון שירות של הזמנת ארוחות מוכנות באמצעות רובוטים לבתי הצרכנים. בקרוב יושק השירות גם בלוס אנג'לס.

 

במסגרת מהלך הקד"מ, שנערך בתחילת החודש, התאפשר לצרכנים באזור לוס אנג'לס להזמין באמצעות רובוטים ארוחות מהמסעדות של בוגרי העונות הקודמות של התוכנית, שזוכה להצלחה במדינה.

 

הרובוטים של Bravo. טיפים הם לא מקבלים
הרובוטים של Bravo. טיפים הם לא מקבלים

על פיתוח הרובוטים אחראית חברת Robby Technologies, והם סיפקו את ההזמנות לצופים. בכל יום נערכה הגרלה בין המזמינים, כאשר הזוכים קיבלו חברות בלתי מוגבלת בשירות של האפליקציה, המציע משלוחים חינם עבור ארוחות החל משווי של 20 דולר.

 

מהלכי הקידום הקודמים של תוכנית הבישול המצליחה כללו בעבר מסעדות פופ-אפ, משאיות מזון והטעמות במקומות הומי אדם. "אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשניות כדי להגיע לצופים והשימוש ברובוטים היה עבורנו הזדמנות מעניינת ועדכנית", אמרה מריה דה לוקה, סגנית נשיא לשיווק צרכנים ברשת Bravo.


כתבות נוספות