CVS בוחנת שירות חודשי למשלוח תרופות מרשם עד הבית
פורסם בתאריך: 06/11/2018, גיליון 1943
רשת בתי המרקחת CVS החלה לאחרונה פיילוט במסגרתו היא בוחנת שירות הזמנת תרופות מרשם עד הבית בתמורה למינוי שנתי בסך 48 דולר. המהלך של רשת בתי המרקחת מגיע זמן קצר לאחר שענקית המסחר המקוון, אמזון, סימנה לראשונה את כניסתה לתחום תרופות המרשם עם רכישת חברת PillPack.
אמזון
נלחמת ב-CVS גם בקטגוריות המוצר האחרות
בתחום הפארם, ולפי דוח של Jefferies Group המחירים
של CVS גבוהים באופן ממוצע בכ-20%
לעומת אמזון.
באמצעות השירות החדש, CarePass, מתעתדת הרשת לספק ללקוחות שלה שירות המשלב רכישה של תרופות מרשם למוצרים אחרים הנמצאים על המדפים. סוג של שירות שאמזון אינה יכולה להציע נכון להיום. השירות, שהוא זול משמעותית מתוכנית הפריים של אמזון שעלותה לצרכנים 119 דולר בשנה, מציע בנוסף למשלוחים חינם גם 20% הנחה על כל המותגים הפרטיים של הרשת.
בראיון שנתן לתחנת הטלוויזיה CNBC, אמר קווין הוריקן, מנכ"ל רשת הפארם, כי השירות החדש הוא ייחודי בכל השוק. לדבריו, לאחר סיום שלב הפיילוט, שמתבצע כעת ב-350 חנויות, יעבור השירות לפריסה ארצית.