בניגוד לציפיות: מייסיס מכניסה את הסיפור לחנויות

רשת בתי הכלבו תטמיע את קונספט הקמעונאות מבוססת הסיפור של STORY ב-36 סניפים שלה

פורסם בתאריך: 30/04/2019, גיליון 1966

כאשר מייסיס רכשה את החנות הקמעונאית STORY, המבוססת על שינוי פני החנות לחלוטין בכל מספר שבועות, רבים תהו אם רשת בתי הכלבו תשתמש בקונספט הזה גם לחנויות שלה. בזמנו, רבים בשוק הטילו ספק כי להנהלת הרשת יהיה אומץ לקחת את הקונספט השאפתני הזה לשלב הבא ולהטמיע אותו בסניפים הקמעונאיים שלה.

 

לפני מספר שבועות הודיעה מייסיס כי היא תשיק בקרוב 36 חנויות בקונספט של STORY בפורמט של חנות בתוך חנות. בכל חנות ניתן יהיה למצוא 400 מוצרים שנבחרו בקפידה ממגון של מותגים מקומיים, ארציים ובינלאומיים.


חנות של STORY. נאמנות מבוססת סיפור
חנות של STORY. נאמנות מבוססת סיפור

מהרשת נמסר כי החנויות ישנו את פניהן מדי מספר חודשים. הרעיון מאחורי הקונספט החדש הוא לגרום לצרכנים לבוא ולבדוק "מה חדש" בחנות מדי מספר שבועות-חודשים, ובכך להגדיל את כמות הביקורים בחנויות וכמובן את סך הקניות. "אנחנו מספקים ללקוחות של מייסיס עוד סיבה להגיע לחנויות שלנו", אמר ג'ף גנט, יו"ר ומנכ"ל מייסיס בהודעה שיצאה לקראת השקת הקונספט החדש.

 

רחל שצ'מן, מייסדת STORY ומי שמשמשת כיום כמנהלת חוויית מותגים במייסיס, אמרה כי "שיטוט בחנות של STORY דומה יותר לשיטוט באינסטגרם מאשר לשיטוט בחנות קמעונאית. אתה רוצה מייד כל מוצר שאתה רואה".

 

על מנת לתמוך בהחדרת הקונספט, החברה שכרה 270 מנהלים חדשים והיא מעבירה אותם הדרכות מעמיקות בכל הקשור לניהול עסק, החל במעורבות לקוחות ועד לניהול אירועי קד"מ בחנות.


כתבות נוספות