המוכרן הרובוטי שמתקשר בשפה טבעית

מערכת חדשה מאפשרת למשווקים לנהל את מערך שירות הלקוחות שלהם באמצעות תוכנה לומדת חכמה, בעלויות נגישות לכל כיס

פורסם בתאריך: 30/05/2017, גיליון 1873

בניגוד לשירותי התגובה האוטומטיים בהם משתמשים כיום מיליוני משווקים, המבוססים על תגובה אוטומטית לשאלות שהוזנו מראש - סייען וירטואלי חדש בשם Saleswhale מציע חוויית תקשורת משוכללת יותר עם צרכנים, המבוססת על שימוש בשפה טבעית ומאפשרת לספק יחס אישי בחוויית השירות. השירות החדש מתבסס על יכולות ניתוח השפה ומציע בנוסף גם ניתוח שיחות עבור המשווקים.

Saleswhale. עולם חכם ומסוכן
Saleswhale. עולם חכם ומסוכן
בעוד שמרבית המערכות האוטומטיות מתקשרות עם צרכנים באמצעות דואר אלקטרוני, המערכת של Saleswhale מציעה לצרכנים לערוך שיחת סקייפ בזמנם הפנוי ושולחת להם דוא"ל לצרכי מעקב. לכל אורך התהליך שומרת המערכת על אופי שיחה אנושי. כאשר היא נתקלת בפנייה שהיא לא מצליחה לפענח או שפה שאינה מבינה, מפנה התוכנה את הטיפול באופן מידי לגורם אנושי.
לאחר תקופת ניסיון, החברה מציעה את השירות האוטומטי שלה במסגרת מנוי חודשי, במחיר של החל מ-99 דולר לחודש.
לחצו כאן לפרטים נוספים: www.saleswhale.com.

כתבות נוספות