לא נאמנים למותגים, רגישים למחיר: כך תכבשו את בני דור המילניום

מחקר עדכני מראה שבני דור המילניום נאמנים למותגים פחות מהדורות הקודמים.  מחקר אחר מספק נתונים שונים. אז אז מה המילניאלס באמת רוצים?


פורסם בתאריך: 04/12/2018, גיליון 1947

בשנת 2015 פרסם מגזים העסקים Inc. מאמר תחת הכותרת "המילניאלס: הדור הנאמן ביותר למותגים". אך בשלוש השנים שחלפו מאז התהפכו היוצרות, וממחקר עדכני שפורסם לאחרונה עולה כי בני דור המילניום נאמנים למותגים הרבה פחות מבני הדורות הקודמים. מהמחקר, שנערך על ידי חברת Daymon Worldwide, עולה כי רק 29% מבני דור המילניום נוהגים לקנות קבוע מאותו המותג. זאת, לעומת 35% מבני דור ה-X, הנחשב כיום לדור הנאמן ביותר למותגים.

 

לעומת זאת, מחקרים אחרים מצביעים על נתונים שונים. ממחקר של חברת השיווק הבינלאומית Valassis עלה כי ל-34% מהצרכנים באופן כללי יש קמעונאי מועדף בכל קטגוריית מסחר. אך בקרב בני דור המילניום, 47% אמרו כי הם נאמנים למותג קמעונאי בכל קטגוריית מסחר. כמו כן, בקרב מילניאלס שהם גם הורים, עמד הנתון על 57%.


המילניאלס. נאמנים יותר או פחות?
המילניאלס. נאמנים יותר או פחות?

מנתונים שספקה התאחדות הקמעונאים של אמריקה עולה, כי הורים בני דור המילניום נאמנים יותר למותגים מהורים בכל הדורות הקודמים. מהנתונים עולה עוד, כי הורים בני דור המילניום רגישים יותר למחיר מבני הדור שאינם הורים, וקונים יותר במותגים קמעונאיים מוזלים. עוד עולה, כי מילניאלס באופן כללי, בין אם יש להם ילדים ובין אם לא, מעניקים תשומת לב גדולה לאיכות ולמחיר, כמו גם לשירות הלקוחות של הקמעונאי. ולכן, כותבים מחברי המחקר, קמעונאים שידעו לספק את שלושת הדברים הללו בצורה המשכית יזכו בנאמנות של בני דור המילניום.

 

"כדי לשמור על הורים מרוצים, מכל דור שהוא, על המותגים והקמעונאים לספק חוויית מחיר וחוויית איכות טובה", כתבה קתרין קולן, מנהלת תובנות בהתאחדות הקמעונאים הפדרלית של ארצות הברית. אך  לדבריה, בני דור המילניום רגישים במיוחד לנושא השירות, והוא מדורג אצלם מעל נוחות, מבחר ותוכניות נאמנות.

כתבות נוספות