אפליקציית הדייטים פותחת בר לרווקות ורווקים

Bumble, לה יש כ-60 מיליון מנויים, כבר ערכה מהלך קד"מ דומה לפני שנתיים שזכה להצלחה עצומה


פורסם בתאריך: 18/06/2019, גיליון 1973

אפליקציית ההיכרויות Bumble, שנותנת העדפה בחיפוש לנשים, תשיק בסתיו הקרוב בר אופנתי בניו יורק. בשעות הבוקר ישמש המקום כבית קפה, והחל משעות הערב הוא יהפוך לבר יין שיגיש גם מנות אוכל קטנות. המהלך אמור לספק חשיפה לאפליקציה ולאפשר לה להגיע לקהלים חדשים, כמן גם לספק חוויה חוץ מסכית ללקוחות שלה.

 

זו אינה הפעם הראשונה שהחברה מבצעת מהלך קד"מ מסוג זה. לפני כשנתיים היא השיקה את Hive, מתחם שפעל בפורמט פופ-אפ והציע מזון, משקאות וסמינרים לנשים במגוון רחב של תחומים, החל מטכנולוגיה ועד ליחסים. המתחם זכה להצלחה גדולה ולתורים ארוכים, ולאחר מכן הוא הורחב גם ללוס אנג'לס.

 

Bumble. המקום המושלם לדייט
Bumble. המקום המושלם לדייט

"אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו רוצים חוויות", אמרה קרולין רושה, מנהלת בכירה בחברה המחזיקה יותר מ-60 מיליון מנויים ב-150 מדינות. לדבריה, ניו יורק היא אחד המקומות בהם בסיס הלקוחות של החברה הוא הגדול ביותר.

 

מאחר שהבר החדש מיועד לספק מקום מפגש נוח לזוגות בדייט, התפריט לא יכלול מזונות שאכילתם יכולה לגרום למבוכה, כמו למשל כנפי עוף או ספגטי. הפריטים בתפריט ינועו בטווח מחירים שבין 12 ל-15 דולר.

כתבות נוספות