אתר הקניות שרושם צמיחה מהירה במיוחד – ועדיין מפסיד

Chewy.com רוצה לקחת נתח גדול יותר בשוק המוצרים לחיות מחמד בארצות הברית שהכנסותיו עומדות על 70 מיליארד דולר בשנה


פורסם בתאריך: 24/09/2019, גיליון 1987

האתר למכירות ציוד ומזון לחיות מחמד, Chewy.com, רשם צמיחה של 43% במכירות ברבעון השני, לעומת המכירות ברבעון המקביל בשנה שעברה. החברה גם דיווחה כי מאגר הלקוחות הפעילים שלה גדל במהלך הרבעון ל-12 מיליון.

 

בשיחה עם המשקיעים אמר המנכ"ל, סמיט סיין, כי הוא רואה עתיד גדול ל-Chewy.com. זאת, משום שנכון להיום החברה רשמה חדירה של 14% משוק המוצרים לחיות מחמד בארצות הברית, העומד על 70 מיליארד דולר בשנה. לטענת סיין, החדירה של החברה לקהל היעד הזה צפויה לעלות ל-25% עד 30% תוך מספר שנים.

 

Chewy. מוכרים המון - ומפסידים
Chewy. מוכרים המון - ומפסידים

סיין מאמין כי שירות הלקוחות המעולה של החברה,יעזור גם הוא בגיוס לקוחות חדשים ובהגדלת סכומי הרכישה של הצרכנים. צמיחה נוספת צפויה להגיע ממוצרי בתי מרקחת לחיות מחמד, תחום שבו החברה לא פעלה עד לאחרונה.

 

חוויית הקנייה שמספקת החברה ללקוחות שלה עומדת במרכז מאז השקת האתר. לאחרונה הקימה החברה את מרכז ההפצה התשיעי שלה בארצות הברית, במטרה לשפר ולזרז את השליחויות שהיא מציעה ללקוחות שלה.

 

נכון להיום, מוכרת Chewy.com ישירות לצרכנים באמצעות אתר האינטרנט שלה, ומקורבים לבכירי החברה טוענים כי אין להם תוכניות לפתוח בקרוב חנויות פיזיות. אך למרות נתוני הצמיחה המרשימים, Chewy היא עדיין חברה מפסידה, ולא נראה כי היא תעבור לרווחיות בתקופה הקרובה.

כתבות נוספות