חברת משלוחי המזון פותחת נקודות איסוף

Instacart החלה בפיילוט לנקודות איסוף, שישרתו לקוחות שרוצים לבצע את ההזמנה באינטרנט ולבוא לאסוף אותה בעצמם

פורסם בתאריך: 13/11/2018, גיליון 1944

חברת Instacart, המבצעת משלוחי מזון לבתי לקוחות בארצות הברית ובקנדה, מכסה היום 70% מבתי האב בארצות הברית ו-50% מבתי האב בקנדה. החברה מאפשרת למעשה לצרכנים להזמין מוצרי מכולת מאלפי קמעונאים גדולים וקטנים בארצות הברית ובקנדה.

 

כעת, החברה החלה בפיילוט לנקודות איסוף, שישרתו לקוחות שרוצים לבצע את ההזמנה באינטרנט ולבוא לאסוף אותה בעצמם. נכון לעכשיו, מכסה הפיילוט 200 חנויות ב-25 שווקים מרכזיים, ובהם אטלנטה, בוסטון, מינאפוליס, נאשוויל, סן פרנסיסקו ואחרים.

 

Instacart. עניין של נוחות
Instacart. עניין של נוחות

שירות הקנה באינטרנט - אסוף בחנות (Click and Collect) זוכה להצלחה גדולה בקרב הצרכנים בארצות הברית, והוא מוצע גם על ידי מספר קמעונאי מזון, כגון אלדיפובליקס ואחרים. נכון להיום, השירות של Instacart מכסה כבר 15 אלף חנויות, אבל בחברה הבינו כי חשוב לתת מענה גם למגמת האיסוף העצמי, שכאמור הפכה לפופולרית מאוד בקרב הצרכנים. "הצרכנים שלנו רוצים אפשרויות בחירה ואנחנו גאים להציע להם את האופציה לאיסוף עצמי", אמר מנהל העסקים הראשי בחברת המשלוחים.

 

לקוחות של השירות שרוצים לבצע הזמנה יכולים לעשות זאת באמצעות הסמארטפון או המחשב, תוך בחירת הקמעונאי ממנו הם רוצים להזמין. כאשר ההזמנה מוכנה, המערכת מיידעת את הלקוח כי ההזמנה שלו מוכנה לאיסוף. במקביל, הצרכנים יכולים לבקש באמצעות האפליקציה מאחד הקניינים האישיים של החברה לבצע עבורם את הקניות, ואז להגיע ישירות אל החנות.


כתבות נוספות