פלטפורמת בינה מלאכותית חדשה משדכת בין מותגים לידועני רשת

הפלטפורמה מבוססת על Watson - מערכת הבינה המלאכותית של IBM, ומקפידה על שימוש בידוענים המשמעותיים ביותר בכל תחום

פורסם בתאריך: 28/03/2017, גיליון 1867

פלטפורמה חדשה לשיווק מבוסס ידוענים בשם Influential מתבססת על טכנולוגיית הבינה המלאכותית של חברת המחשוב IBM, המכונה Watson, כדי לחבר בצורה מיטבית בין מותגים לפרזנטורים מזדמנים.

influential. החיבור המושלם
influential. החיבור המושלם
באמצעות שימוש בפלטפורמה יכולים המשווקים לאתר את המשתמשים המתאימים להם ביותר, על בסיס הרשת החברתית בה הם פועלים והיכולת הריאלית שלהם להשפיע על עוקבים.
לאחר בחירת המשתמשים הרלוונטיים לקמפיין, הפלטפורמה שולחת להם בריף קריאטיבי מסודר בשם מנהל הקמפיין של המותג.
Influential מספקת למשווקים רשימות של ידוענים הנמצאים באחוז ההשפעה העליון ברשתות החברתיות טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם. ידוענים אשר חווים ירידה באפקטיביות יוצאו מהמערכת. בנוסף מספקת המערכת למשווקים נתונים על כל ידוען, כולל יכולת ההשפעה שלו על דמוגרפיות ממוקדות, ויחס ההשפעה שלו לעומת משתמשים אחרים באותה הרשת.
לפרטים נוספים לחצו כאן: www.influential.co.
כתבות נוספות