דאנקן משיקה חנות פופ-אפ וירטואלית לחגים

רשת הסופגניות והמזון המהיר מציעה בחנות הזמנית מגוון נרחב של פריטים ממותגים ומקסימים


פורסם בתאריך: 26/11/2019, גיליון 1993

מוקדם יותר החודש, לקראת עונת החגים בארצות הברית, השיקה רשת המזון המהיר דאנקן (לשעבר דאנקן דונטס) חנות פופ-אפ מקוונת המציעה לרכישה מתנות ממותגות לחג אותן לא ניתן לרכוש בשום מקום אחר.

 

בין המוצרים בחנות הפופ-אפ ניתן למצוא פריטי לבוש כמו פיג'מות, טרנינגים, אביזרים משלימים כמו נייר עטיפה בטעם מנטה, קופסת ארוחת צהריים מעוצב ממתכת וגיטרה אלקטרונית. בהודעה לעיתונות שהוציאה  החברה לקראת השקת החנות המקוונת נכתב, כי היא תהווה את היעד המושלם למציאת מתנות ייחודיות לחגים ברוח המותג. החנות תמשיך לפעול עד גמר המלאי. רשת המזון כבר הודיעה כי היא תחזיר אותה בעונת החגים של 2020.


החנות של דאנקן. המלאי אזל במהירות
החנות של דאנקן. המלאי אזל במהירות


במקביל, החברה השיקה קו אביזרים ממותגים שנמכרים בסניפים נבחרים של הרשת, כמו קישוטים מיוחדים לסופגניות, כוסות מעוצבות למשקה שוקולד חם, קשיות בטעם מנטה ועוד.

 

בעוד שחנויות אונליין לזמן קצוב אינן דבר שבשגרה, קמעונאים מקוונים רבים משתמשים בטכניקות של מכירות קצרות טווח, החל ממכירות פלאש שנערכות מספר שעות, ועד למבצעים שנערכים מספר ימים. משווקי קוסמטיקה, הנעלה, הלבשה, משקפי שמש ושעונים משתמשים פעמים רבות בטקטיקה של מכירות קצרות מועד באונליין בלבד, על מנת לחזק את המכירות בחנויות הפיזיות.

כתבות נוספות