נלחם על הקוראים: כך הניו יורק טיימס משנה את הפיד

המטרה: ליצור חוויית קריאה טובה יותר ולהוריד את אחוז הנטישה בתוכנית המינויים

פורסם בתאריך: 11/12/2018, גיליון 1948

העיתון ניו יורק טיימס ישקיע משאבים עצומים בתקופה הקרובה בשכירת מדעני דאטה, אנשי מובייל, אנשי למידת מכונה ומהנדסי בינה מלאכותית, במטרה להפוך את עמוד הבית שלו לפרסונלי יותר. כך אמרה לאחרונה מרדית קופית לווין, מנהלת התפעול הראשית של העיתון, בכנס שנערך בניו יורק.

 

המהלך של הטיימס אינו עוד אמירה כללית בנושא של פרסונליזציה של תוכן, אלא נועד לתת מענה לבעיה עסקית אמיתית שמשפיעה על המודל החדש של העיתון המתבסס ברובו על הכנסות ממינויים. אומנם, העיתון, שהיה הראשון לעבור למודל של תכנים בתשלום, כבר רושם כמיליארד דולר הכנסות ממינויים בשנה, אך רבים נוטשים את התוכנית לאחר חודש ההתנסות.


NYT. חוויה מותאמת אישית
NYT. חוויה מותאמת אישית


המסקנה אליה הגיעו אנשי העיתון היא, כי הנגשת התכנים בצורה פרסונלית, בדומה לפיד של פייסבוק, תחזק באופן משמעותי את החזרה של הלקוחות לאתר ואת המעורבות שלהם, מה שיביא לכך שיותר אנשים ישמרו על המינוי שלהם לתקופה יותר ארוכה.

 

בכל יום מפרסם הטיימס יותר מ-200 סיפורים שונים, אבל גם הקוראים ההדוקים אינם מגיעים ליותר מכמה עשרות. לכן, התאמה אישית של תכנים המבוססת על נתוני הקריאה של הלקוחות, יכולה ליצור חוויה טובה באופן משמעותי.


כתבות נוספות