מתקשים לבחור ג'ינס? הסייען של ליווי'ס יבחר עבורכם

בוט פייסבוק חדש שהושק על ידי החברה מאפשר לצרכנים לבחור בין מגוון הדגמים ההולך וגדל של החברה

פורסם בתאריך: 19/09/2017, גיליון 1889

כל מי שנכנס לאחרונה לחנויות מותג הג'ינס ליווי'ס שם לב למגוון ההולך וגדל של דגמים שמציע המותג. על מנת להקל על הלקוחות לבחור לעצמם את הג'ינס שהכי מתאים להם, השיקה חברת האופנה סייען דיגיטלי באתר האינטרנט שלה ובוט במערכת המסרים המיידיים של פייסבוק.

 

צרכנים המתלבטים בין מספר דגמים יכולים "לשוחח" עם הבוט של החברה בצורה טבעית למדי ולקבל עצות והמלצות לגבי הג'ינס שיתאים להם באופן אישי. הבוט מבקש מהצרכנים את המידה שלהם ושואל מה הצורה המועדפת עליהם ללבישת מכנסי ג'ינס. בנוסף, המערכת מאפשרת לצרכנים המתלבטים לשתף את הבחירות שלהם עם חברים, על מנת לשמוע את דעתם בנושא.


הסייען של לווי'ס. נלחמים בפרדוקס הבחירה
הסייען של לווי'ס. נלחמים בפרדוקס הבחירה

הבוט החכם של ליווי'ס מצטרף למספר גדול של חברות שכבר השיקו סייענים אישיים דומים. כך למשל, רשת המזן המהיר סאבווי השיקה לאחרונה בוט שעוזר לצרכנים לבחור את הכריך המתאים להם. גם רשת אופנת הספורט והטיולים The North Face השיקה מערכת בוט שמאפשרת לצרכנים לבחור את הפריט המתאים ביותר לצרכים שלהם.

 

בליווי'ס מאמינים, כי באמצעות השימוש במערכת החכמה תוכל החברה להוריד באופן משמעותי את העלויות הקשורות להחזרות של מוצרים שנקנו ברשת.

 

כתבות נוספות