משווקי המזון הגדולים מהמרים על חנויות הפופ אפ

בזמן שרשתות המזון משקיעות יותר בקידום המותגים הפרטיים שלהן, חברות המזון מחפשות אחר דרכים חדשות לתקשר את הסיפור שלהן לצרכנים

פורסם בתאריך: 22/08/2017, גיליון 1885

מותגי מזון גדולים כגון קלוג'ס ומותג היוגורט המצליח צ'ובני החלו לאחרונה להקים חנויות פופ אפ שנועדו לתקשר את סיפור המותג וערכיו ישירות לצרכנים. במקביל, אותם מותגים החלו להקים נקודות מכירה בפורמט של חנות-בתוך-חנות ברשתות השיווק הגדולות בארצות הברית.

הפופ אפ של קלוג'ס. חוויות מותאמות לבני דור המילניום
הפופ אפ של קלוג'ס. חוויות מותאמות לבני דור המילניום
הסיבה למגמה הזו היא פשוטה: משווקי המזון הגדולים חווים תחרות קשה מהמותגים הפרטיים של רשתות המזון הגדולות, שמקדמות את המותג הפרטי שלהן על חשבון תמיכה במותגים הגדולים.
בנוסף, מאמצי השיווק האלטרנטיביים מתאימים יותר לקהל בני דור המילניום, שמחפש ריגושים בתחום המזון ורוצה לחלוק את הממצאים שלו באמצעות תמונות ברשתות החברתיות.
חנויות הפופ אפ מאפשרות למותגים גדולים הקופאים על שמריהם כבר שנים ארוכות ולהראות ניצנים של אמביציה וחדשנות כמו אלו המוכרות מחברות ההזנק קטנות בתחום המזון. "אי אפשר לעשות זאת ברשתות השיווק הגדולות", אמרה לריאן מילק, מנהלת שיווק בכירה במותג התה הקר Pure Leaf שבבעלות חברת פפסיקו. המותג הקים לאחרונה את "מוזיאון התה" בניו יורק.
קלוג'ס מתפעל בית קפה בכיכר טיימס שבניו יורק, אשר מגיש את דגני הבוקר שלו לאורך כל שעות היממה. מעבר לחשיפה העצומה לצרכנים מכל העולם, המותג משתמש בבית הקפה על מנת לבדוק מוצרים וטעמים חדשים.
ג'ון גרייס, מנכ"ל סוכנות השיווק BrandTaxi, אמר כי חלק גדול מהטקטיקות בהן השתמשו משווקי המזון ברשתות השיווק אינן עובדות יותר, ולכן על המותגים להמציא מחדש את הדרך בה הם מתקשרים את עצמם לצרכנים.

כתבות נוספות