רייטינג? צ'יפוטלה רוצה הוכחה שהפרסום בטלוויזיה עובד

החברה חתמה על הסכם פרסום עם חברת הטלוויזיה טרנט, שהתחייבה כי הפרסומות שירוצו ברשתות שלה אכן יביאו לעלייה במכירות

פורסם בתאריך: 23/10/2018, גיליון 1941

רשת המזללות צ'יפוטלה, המציעה מגוון מאכלים מקסיקניים, רוצה שיוכיחו לה כי ההשקעה שלה בפרסום בטלוויזיה באמת מגדילה את מכירות הבוריטוס והטאקו בסניפים שלה. בעולם שבו חלק ניכר מתקציבי הפרסום כבר עובר לפייסבוק וגוגל, חברות הטלוויזיה רוצות להוכיח למפרסמים כי המדיה הישנה הזו עדיין מביאה אנשים לקופות.

 

לאחרונה, רשת הטלוויזיה טרנט, המפעילה ערוצי כבלים מצליחים כמו TNT ו-TBS – חתמה על הסכם עם צ'יפוטלה, במסגרתו ניתנה התחייבות כי הפרסומות שירוצו ברשתות שלה אכן יביאו לעלייה במכירות. במקרה שלא תירשם עלייה כזאת, רשת הטלוויזיה תאפשר לרשת המזון המהיר להגדיל את מספר הפרסומות שהיא תשדר.

 

פרסומת של צ'יפוטלה. להביא אנשים לחנויות
פרסומת של צ'יפוטלה. להביא אנשים לחנויות

ההסכם בין הברות הוא סנונית ראשונה בכיוון אליו יצטרכו ללכת ערוצי השידור, שעד היום מכרו את שטחי הפרסום שלהם בעיקר על סמך מדד הרייטינג של נילסן. למרות זאת, חלק מהמומחים בשוק הפרסום אינם בטוחים כי מהלך מסוג זה הוא נחוץ. זאת, משום שבמרבית המקרים הפרסום בטלוויזיה נועד לצורכי חשיפה לקהלים רחבים והגדלת המודעות למותג, ולא לשם יצירת מכירות.

 

במהלך עונת מכירת הפרסומות המוקדמת של רשתות השידור בארצות הברית, ערוץ הטלוויזיה A&E חתם על חמש עסקות המגלמות בתוכן הבטחה לגידול במכירות. גם הערוצים AMC ודיסקברי בודקים את המודל הזה מול מספר מפרסמים.


כתבות נוספות